تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزادی ۱۶۰زندانی مالی و جرایم غیرعمد باکمک خیرین خوزستان
 مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: خیرین نیکوکار خوزستانی امسال تاکنون ۱۶۰ زندانی مالی و جرایم غیرعمد را آزاد کرده و آنان را به آغوش گرم خانواده‌ها بازگرداندند.

حجت الاسلام قدرت هاشم نیا افزود:خیرین برای آزادی این تعداد زندانی مالی و جرایم غیرعمد بیش از ۱۰میلیارد ریال کمک کردند.
وی با اشاره به بیش از ۲ هزار نیکوکار برای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد در خوزستان فعال هستند گفت: هم اکنون ۲۶۰زندانی مالی و جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان به سر می برند که به کمک برای رهایی از بند زندان نیازمندند.
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون با مساعدت ، پیگیری ، جلب رضایت شاکیان و جذب مشارکت‌ مردمی بیش از ۲ هزار زندانی بدهکار و جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان آزاد شده‌اند افزود: برای آزادی این زندانیان بیش از ۲هزار میلیارد ریال توسط خیرین نیکوکار پرداخت شده است.
به گفته وی آزادی این تعداد زندانی معادل ظرفیت چهار زندان است.

آزادی ۳۰ زندانی با بهره‌گیری از فضای مجازی
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: در ماه‌های اخیر با بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی و در قالب طرح"گلریزان"۳۰زندانی دربند خوزستانی آزاد شدند.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم این طرح انسان دوستانه بتوان تا پایان امسال و در آستانه تحویل سال جدید ، ۵۰زندانی بدهکار و جرایم غیرعمد دیگر را از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.
همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان ، طرح ملی گلریزان به منظور جذب مشارکت‌ مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمددر خوزستان برگزار می‌شود ولی امسال به دلیل وقوع سیل فروردین امسال در این استان ، برگزار نشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار