تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۹۷۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی بارندگی شدید در روز انتخابات در برخی مناطق خوزستان
  رییس ستاد انتخابات با اشاره به پیشبینی بارندگی در روز جمعه دوم اسفند همزمان با رای‌گیری در برخی مناطق استان، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در مناطقی که احتمال بارندگی وجود دارد، درنظر گرفته شده است.

علی‌حسین حسین‌زاده  بیان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی خوزستان، در روز رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در برخی نقاط خوزستان به ویژه مناطق شمالی و کوهستانی با بارندگی شدیدی روبه‌رو خواهیم بود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: در نشست ستاد انتخابات که عصر امروز تشکیل شد، برای برگزاری انتخابات در این مناطق و تامین امکانات لازم برنامه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: خودروی مورد نیاز، انتقال اعضای شعب، انتقال شعب سیار و نحوه انتقال تعرفه ها در این باره پیش‌بینی شده است.
به گفته وی با توجه به اینکه شعب اخذ رای در مدارس و مساجد مستقر شده، رای‌دهندگان مشکلی برای رای دادن نخواهند داشت.
حسین زاده همچنین اخبار تایید صلاحیت داوطلبان جدید را رد کرد و گفت: تعداد نامزدهای تاییدصلاحیت شده تاکنون افزایش نداشته و هیچ نام جدیدی ابلاغ نشده است.
بر اساس این گزارش، ۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. تا روز دوشنبه ۲۸ بهمن، که ۳۳ نفر از نامزدها انصراف خود را اعلام کرده بودند، تعداد نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان به ۳۶۲ نفر رسیده که آمار انصرافی های جدید متعاقبا اعلام می شود. نامزدهای باقیمانده در رقابت انتخاباتی شامل ۱۰۷ نفر در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه؛ ۲۳ نفر در حوزه آبادان؛ ۲۳ نفر در حوزه اندیمشک؛ ۳۷ نفر در حوزه ایذه و باغملک؛ ۱۵ نفر در حوزه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی؛ ۲۱ نفر در حوزه بهبهان و آغاجاری؛ ۱۷ نفر در حوزه خرمشهر؛ ۲۸ نفر در حوزه دزفول؛ ۲۱ نفر در حوزه دشت آزادگان و هویزه؛ ۲۱ نفر در رامهرمز و رامشیر؛ ۱۲ نفر در حوزه شادگان؛ ۱۰ نفر در حوزه شوش؛ ۱۱ نفر در حوزه شوشتر و گتوند و ۱۶ نفر در حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل هستند.
امروز شایعاتی مبنی بر تایید صلاحیت یکی دیگر از داوطلبان حوزه انتخابیه اهواز و یک نفر از حوزه انتخابیه ایذه منتشر شده بود.
خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار