تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلاف بین حامیان چند نامزد در دشت‌آزادگان حل شد
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در رابطه با اختلافاتی که میان حامیان چند کاندیدای مجلس در دشت‌آزادگان رخ داد، گفت: به محض اطلاع از موضوعِ اختلاف نظر میان حامیان نامزدهای انتخاباتی از کاندیداها دعوت شد و موفق شدیم اختلافات چند روز گذشته را تمام کنیم.
 علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان  در رابطه با اتفاقات اخیر حوزه انتخابیه دشت‌آزادگان که میان حامیان چند کاندیدای مجلس رخ داد، اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوعِ اختلاف نظر میان حامیان نامزدهای انتخاباتی از کاندیداها دعوت کردیم و موارد لازم به آن‌ها گوشزد شد.

وی افزود: پس از صحبت با نامزدهای انتخاباتی جو آرم شد و موفق شدیم  اختلافات چند روز گذشته را تمام کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان جو انتخاباتی حوزه دشت‌آزادگان را مثبت توصیف کرد، و افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شد شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است.

حسین‌زاده در رابطه با بحث‌هایی که در خصوص تخلف یکی از بخشداران در حوزه انتخابیه دشت‌آزدگان در شبکه اجتماعی شد، گفت: این قضیه را رد می‌کنم و در شرایط انتخابات معمولاً از این بحث‌ها زیاد می‌شود.

وی با اشاره به رصد شدید انتخابات از سوی هیئت نظارت، بازرسی، نظارت شورای نگهبان و قوه قضائیه، عنوان کرد: چنانچه تخلفی محرز شود، حتی اگر از سوی مجریان باشد برخورد خواهد شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار