تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۴۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی هیات های ورزشی از برگزاری مجامع سالیانه ترس دارند
  معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متاسفانه برخی از هیات‌های ورزشی استان از برگزاری مجامع سالیانه ترس دارند در حالی که این امر به سود آنها است.

  ابراهیم نصیری روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان در اهواز اظهارداشت: هیات پزشکی ورزشی جزء از هیاتهای برنامهریز و پیشرو در ورزش استان است و ما از عملکرد این هیات راضی هستیم.

وی افزود: هیات پزشکی ورزشی خوزستان می تواند الگوی مناسبی برای دیگر هیات‌های استان باشد که ماموریت های سنگینی در حوزه قهرمانی و همگانی دارند. مجامع سالیانه برای ما بسیار مهم است و اعضای مجمع از این طریق در جریان امور هیات ها قرار می گیرند.

نصیری بیان کرد: ابتدای امسال برای اولین بار در حوزه دوپینگ، با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی و دیگر ارگان ها تعداد زیادی مواد نیرو زا را امحا کردیم اگرچه برای مبارزه با دوپینگ نیاز به کمک فدراسیون‌ها داریم و امیدواریم در این امر جدیت به خرج دهند.

در ادامه منصور روزدار رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: سال گذشته ۲۲۴ هزار ورزشکار تحت پوشش هیات استان فعالیت می کردند که این آمار در سال جاربی به ۲۱۲ هزار نفر کاهش یافته و امیدواریم در یک ماه باقی مانده از سال ورزشکاران دیگری جذب هیات شوند. امسال به دلیل مشکلات عدیده‌ای همچون سیل و آبگرفتگی، به نوعی ورزش خوزستان چهار ماه اول سال تعطیل بود و این موضوع باعث کاهش آمار ورزشکارانمان شد.

وی گفت: یکی از برنامه های ما در بحث درمانی، بستن قرارداد با برخی از درمانگاه های استان بود تا ورزشکاران بتوانند از خدمات درمانی بیشتری بهره ببرند. در بحث بازرسی از باشگاه های ورزشی، در سال جاری یک هزار و ۳۶۸ مورد بازدید داشتیم و با خاطیان برخورد شد همچنین برخی از باشگاه ها پلمپ شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: امسال ۴۳۳ مورد آسیب دیدگی داشتیم که به غیر از هفت مورد تمام آنها مستقیما در استان درمان شدند. راه اندازی مرکز حرکات اصلاحی و پیکرسنجی با هزینه ۱۰ میلیارد ریال امروز از دیگر اقدامات هیات استان در سال جاری به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار