تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:دهیاران و شوراها در انتخابات بی‌طرف باشند
 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست در روند انتخابات مجلس شورای اسلامی اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و به نفع یا علیه نامزدها اقدامی انجام ندهند.

محمد حیدری چهارشنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان خرمشهر  اظهارداشت:شورای اسلامی روستاها و دهیاری یک نهاد رسمی است و ارتباط آنها با فرمانداری برای رفع مشکلات مردم باید بیش از گذشته باشد.

وی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه را یک آزمون بزرگ برای ملت ایران  دانست و گفت: تلاش داریم یک انتخابات قانونمند، سالم و امن برگزار کنیم.

حیدری با بیان اینکه امنیت و اقتدار ملی کشور در گرو مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات است، گفت: مسئله انتخابات یک حق است و این حق را قانون اساسی به مردم واگذار کرده است و لذا حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و اداره مطلوب جامعه است.

وی گفت: در این راستا مردم حق دارند در انتخابات شرکت کرده بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب نمایند و ما به هر رای مردم که وارد صندوق می شود احترام می گذاریم.

۱۰۳ شعبه اخذ رای در خرمشهر پیش بینی شده که از این تعداد ۸۶ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار می باشند.

حوزه انتخابیه خرمشهر و مینوشهر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار