تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین ۷۴ مدرسه در اهواز به عنوان شعبه اخذ رای
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۷۴ مدرسه در شهرستان اهواز به عنوان شعبه اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

کوروش مودت بیان کرد: این مدارس در مناطق اهواز، غیزانیه، اسماعیلیه، الهایی و لامی (مسیر تصفیه نیشکر) تعیین شده‌اند.

وی گفت: در این مدارس ۷۴ بازرس در نظر گرفته شده که ۷۰ درصد این تعداد از فرهنگیان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: تصمیمگیری در مورد تعطیلی مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شدهاند با توجه به روند شمارش آرا خواهد بود؛در صورتی که شمارش آرا تا صبح شنبه سوم اسفند ادامه داشته باشد همچون دورههای قبل آن مدرسه تعطیل خواهد شد.

تعداد نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان ۳۶۲ نفر، شامل ۱۰۷ نفر در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه؛ ۲۳ نفر در حوزه آبادان؛ ۲۳ نفر در حوزه اندیمشک؛ ۳۷ نفر در حوزه ایذه و باغملک؛ ۱۵ نفر در حوزه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی؛ ۲۱ نفر در حوزه بهبهان و آغاجاری؛ ۱۷ نفر در حوزه خرمشهر؛ ۲۸ نفر در حوزه دزفول؛ ۲۱ نفر در حوزه دشت آزادگان و هویزه؛ ۲۱ نفر در رامهرمز و رامشیر؛ ۱۲ نفر در حوزه شادگان؛ ۱۰ نفر در حوزه شوش؛ ۱۱ نفر در حوزه شوشتر و گتوند و ۱۶ نفر در حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل است.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار