تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۹۷۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با دیدنی ها و جاذبه های گردشگری در تور باکو
تور باکو و سفر به این شهر از جمله بهترین سفرهایی می باشد که شما می توانید با هزینه بسیار کمی تجربه کنید و اوقات خوشی را بگذرانید. دیدنی هایی که در شهر باکو وجود دارد بسیار زیاد می باشد و شما می توانید در بین انواع آن هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید و از بازدید کردن از آنها لذت ببرید. دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو بسیار متنوع می باشد که اگر همراه با تور به این شهر سفر کنید می توانید برخی از مهمترین آنها را زا نزدیک مشاهده کنید، چرا که همراهان شما در تور به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی می کنند. برای اینکه با برخی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

دیدنی ها و جاذبه های گردشگری در تور باکو :

بر اساس توضیحاتی که ارائه نمودیم به خوبی متوجه شدید که باکو و آفر تور باکو ارزان ، جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

1. ساحل بیلگو :

تعداد بیشماری از سواحل که در باکو قرار دارند، به دلیل آلودگی های نفتی قابل استفاده نمی باشند و شما نمی توانید از آنها استفاده کنید. اما این ساحل یکی از زیباترین ساحل هایی می باشد که از جمله دیدنی و جاذبه های گردشگری باکو به شمار می رود. این ساحل بسیار تمیز و ماسه ای می باشد و در کنار دریای خزر قرار دارد. یکی از مهمترین مزیت هایی که در این ساحل وجود دارد این است که برای تفریح در آن نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید، اما باید برای استفاده کردن از تخت های ساحلی مقداری پول پرداخت کنید. بدون شک برای تفریح در ساحل های باکو باید این ساحل را برای تفریح کردن انتخاب کنید و از تفریح در آن لذت ببرید.

2. موزه ادبیات نظامی :

شهر باکو از آنجایی که قدمت بسیار زیادی دارد موزه های زیادی را هم در درون خود جای داده است و شما می توانید از تماشای آنها با تاریخ این شهر و آذربایجان آشنایی بیشتری به دست آورید. این موزه از آنجایی که متعلق به شاعران قرن 12 می باشد شما پیش از اینکه وارد آن شوید می توانید مجسمه هر یک از شاعران قرن 12 را در ورودی این موزه مشاهده کنید. بسیاری از کسانی که به تماشای موزه و ادبیات علاقه دارند باید به این موزه بروند و از تماشای تاریخ ادبیات در این موزه سفر خود را به یاد ماندنی کنند.

3. سالن تئاتر اپرا و باله :

دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو بسیار زیاد است و یکی از آنها همین سالن می باشد. در مورد این سالن تئاتر اپرا و باله باید بدانید که شهر باکو بپیش از اینکه شوروی بر آن مسلط شود، در زمان کشف اولین چاه نفت ثروت بسیار زیادی داشت، به همین دلیل مشهورترین و بهترین معمارانی که در دنیا وجود داشتند را جذب خود کرد. آنها در سال 1911 این سالن را بنا کردند و با وجود که چندین سال از آن دوران می گذرد، باید بدانید که هنوز هم اجراهای زنده در این شهر برگزار می شود و بسیاری از خواننده های مشهور اجراهای خود را در این سالن برگزار می کنند.

4. کشتی کروز :

بدون شک تماشای خط افق در غروب برای بسیاری از افراد لذت بخش است، به همین دلیل آنها می توانند سوار بر کشتی کروز از این نما لذت ببرند. برای سوار شدن به این کشتی باید به مرکز بلوار باکو بروید و هزینه سوار شدن به آن هم چندان زیاد نمی باشد. حدود یک ساعت این کشتی بر روی آب های خلیج شناور است و شما اگر علاقه زیادی به سوار شدن به کشتی دارید بدون شک باید این کشتی را برای تفریح انتخاب کنید. تمامی دیدنی هایی که در شهر باکو وجود دارد را با سوار شدن در این کشتی می توانید مشاهده کنید. قیمت تور دبی را در سایت سفر باتو ببینید.

5. کاخ خوشبختی :

از دیگر دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو که می توانید آن را مشاهده کنید کاخ خوشبختی می باشد. یکی دیگر از نام های این مکان، کاخ ثبت ازدواج می شود و بسیتری از افراد این کاخ را به این نام می شناسند. این ساختمان یکی از شاهکارهای معماری به شمار می رود که در سال 1923 بنا شده است. ساخت این کاخ به وسیله مرتضی مختار انجام شده است که حدود 8 سال با همسرش در این کاخ زندگی کرد و زمانی که شوروی به این کاخ حمله کرد ابتدا همسرش و سپس خودش را کشت.

6. کاخ اسماعیلیه :

این کاخ یکی دیگر از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری باکو به شمار می رود که توسط آقا موسی به یاد پسرش اسماعیل که به دلیل بیماری سل درگذشت، تاسیس شده است. معماری که در این کاخ وجود دارد ونیزی است و زیبایی بسیاری دارد، به همین دلیل بدون شک از تماشای آن لذت خواهید برد

:
:
:
آخرین اخبار