تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در بندرماهشهر فراهم است
فرماندار بندرماهشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم است.
 محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر  با بیان اینکه با همکاری و همدلی متولیان هیچ مشکل خاصی از نظر اجرایی، سیاسی و امنیتی در این شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است.

او بیان داشت: تعامل و همکاری خوبی میان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در حوزه انتخاباتی ماهشهر برقرار است.

بیرانوند امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات دانست و افزود: فضای امنی در برگزاری انتخابات در ماهشهر فراهم است و در این زمینه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار بندرماهشهر شفافیت، مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات سالم و در امنیت کامل را چهار مولفه اصلی و لازم الاجرا از سوی ستاد انتخابات بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت: در راستای شفافیت در برگزاری انتخابات هیچ موضوعی از مردم پنهان نیست و دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها باید قانون‌مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه در روز انتخابات در اولویت قرار دهند و در این برهه حساس و با توجه به هجمه گسترده دشمنان، مدیران ضمن رعایت قانون، پرچمدار دعوت مردم به انتخابات باشند.

او  ضمن قدردانی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش‌بینی شده معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن است.

در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  فردا برگزار می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار