تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۹۷۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حماسی مرزداران خوزستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی
 مرزداران خوزستانی این جهادگران مستمر میهن اسلامی از نخستین ساعت‌های صبح روز جمعه دوم اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

 مرزداران استان مستقر در پاسگاه‌های مرزی(زمینی) و پایگاه‌های دریابانی با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، دین خود را به اسلام و میهن اسلامی ادا کردند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرزداران و مرزبانان همپای مردم شریف و انقلابی خوزستان بر اساس تکلیف شرعی و میهنی خود در این انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت کردند.
سردار لطفعلی پاکباز افزود: در برخی مناطق مرزی و آبی خوزستان که امکان حضور مرزبانان وجود نداشته باشد صندوق سیار رای‌گیری همراه با مجموعه و عوامل اجرایی و نظارتی اعزام می‌شود.
وی گفت:مرزبانان بر اساس تعهد اسلامی و میهنی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند تا پیام آور امنیت و اقتدار کشور باشند.

سردار پاکباز افزود:هماهنگی لازم برای حضور مرزبانان در انتخابات ، در برخی روستاهای همجوار و نزدیک مرزهای زمینی استان انجام شده است. 
به گزارش ایرنا مرزبانان خوزستانی در نوار مرزی شهرستان های شوش ، دشت آزادگان ، هویزه ، خرمشهر ، آبادان ، ماهشهر و هندیجان حضور دارند.
در استان خوزستان حوزه‌های انتخابیه اهواز و آبادان هر کدام سه نماینده و ۱۲حوزه انتخابیه دیگر هر کدام یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
تعداد واجدان شرایط رای دادن در خوزستان سه میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۳۸ نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۵۵ نفر مرد و یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۸۳ نفر زن هستند.

 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار