تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با حضور در انتخابات، منافع ملی را تضمین کردند
امام جمعه دزفول با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، منافع ملی را تضمین کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: امروز روز چیدن میوه شیرین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی انتخابات را جشن ملی، احقاق حق مدنی و متضمن منافع ملی دانست و گفت: امید است مجلسی قوی، انقلابی و کارآمد داشته باشیم تا ملت را به سمت پیشرفت سوق دهد.
امام جمعه دزفول افزود: مردم امروز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای بار دیگر به رهبری لبیک گفتند و با شهدا و حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.
وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند گره مشکلات را باز کند، اظهارداشت: مردم باید با حضور پرشور و انتخاب خوب، مجلسی قوی بسازند که وفادار به اسلام و مردم باشند.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم دقت بیشتر مردم در انتخاب نمایندگان افزود: برخی از نمایندگان کنونی یار دشمن هستند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با مداحان اشاره کرد و به نقل از ایشان گفت: مدیریت شادی و عزا کار بزرگ مداحان در جامعه است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه شادی باید به اندازه باشد، افزود: نباید در شادی و عزا انحراف صورت گیرد.
وی گفت: نقش مداحان و شاعران در زندگی اسلامی، ترویج سبک زندگی اسلامی و آشنایی با ائمه اطهار کلیدی است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی فرهنگ را زیرساخت و اساس زندگی اسلامی دانست و  افزود: برای داشتن کشوری قوی باید فرهنگ و زندگی اسلامی نهادینه شود.
وی به رونمایی از وصیتنامه سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: هر جمله این وصیتنامه گنج و نگاهی ژرف به گام دوم انقلاب است که روح  و جان انسان را نوازش می‌کند.
امام جمعه دزفول شاه بیت وصیتنامه سردار سلیمانی را ولایتمداری خواند و افزود: این وصیتنامه می‌تواند سند معتبری برای نظام باشد.
وی با ارائه پیشنهاد گنجاندن این وصیت‌نامه در کتاب‌های درسی و دانشگاهی، خواندن کتاب " آن مرد با باران می‌آید" را به علاقه‌مندان توصیه کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

امام جمعه شوش نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات راه نفوذ دشمن را تنگ‌تر و دشمن را مایوس می‌کند.

حجت الاسلام سیدمحمد امام دوم اسفند را روزی تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران دانست و افزود: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات حضوری پررنگ داشته‌اند.

وی اظهارداشت: انتخاب اصلح همچون حضور گسترده در انتخابات اهمیت فراوانی دارد و مردم باید با شناخت کافی نسبت به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به وظیفه دینی، انسانی و انقلابی خود عمل کنند.

حجت الاسلام امام افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به مردم درخصوص وظیفه سنگین و خطیر مشارکت در انتخابات و گزینش فرد اصلح نقشه راه داده‌اند.

وی انتخابات را تجلی حماسه حضور در سرنوشت و اداره کشور دانست و گفت: هر رای در این انتخابات، مشارکت در آبادانی و پیشرفت کشور است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار