تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده توجه به سرنوشت خود و منطقه است
 امام جمعه اهواز گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده امید و توجه مردم به مسایل خودشان، منطقه و فرامنطقه ای است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر بیان کرد: انتخابات‌ها موتور محرکی هستند که سوخت آنها برای به حرکت درآوردن با قدرت انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای صورت می گیرد و به دنیا این پیام را مخابره می‌کند که که آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز زنده است .

وی افزود : انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چشم انداز یک انقلابی است که در سایه رای و حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رای به وجود آمده است .

امام جمعه اهواز بیان کرد: میزان بالای مشارکت مردمی در انتخابات نشان‌دهنده میثاق و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجتالاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت : دشمن نمی‌تواند در مقابل چنین جامعهای که ۲ مولفه  "امید" و "حضور حداکثری مردم در صحنههای گوناگون" را دارد تفرقه‌انگیزی و ایجاد آشوب کند.

وی افزود: مجلس یازدهم، باید مجلس حاج قاسم سلیمانی باشد؛ نماینده‌های ما باید انقلابی، شجاع و جهادی تلاش کنند تا قوانین تصمیم ساز و عقلانی بگیرند. مردم و رهبری مجلسی را میخواهند که نمایندگان آن آتش به اختیار باشند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ما باید دشمن را از دوست و دوست را از دشمن تشخیص بدهیم  که به چه کسانی رای ندهیم و به چه کسانی رای بدهیم.

حجتالاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: باید شناخت پیدا کنیم که چه کسانی در چند سال گذشته بیتالمال مسلمین را در میان خود دست به دست کردند،  در صورتی که مردم سخت ترین شرایط معیشتی را داشتند.

وی ادامه داد : باید بدانیم که چه کسانی برای خود و هم طیف های خود حقوق های نجومی تدارک دیدند؛ چه کسانی مردم را با گرانی‌ افسار گسیخته کالا و خدمات تنها گذاشتند در صورتی که وظیفه نظارت به امور به عهده همین افراد بوده و سوگند یاد کردند که مردم را تنها نگذارند و تلاش کنند که مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی بیان کرد : باید بدانیم که کدام طیف سیاسی در حالی که خود را متخصص مذاکره با استکبار و آمریکا میدانست همه امکانات و ظرفیت‌های کشور را برای مذاکره با آمریکا هزینه کرد.

خطیب جمعه اهواز افزود : باید بدانیم کدام جریان سیاسی ده‌ها و صدها وعده دادند و به هیچ ‌کدام از آنها عمل نکردند؛ کدام حزب و گروه سیاسی پس از دروغ گفتن، شروع به انکار دروغ های خود کرد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مشکلات عدیده کشور را حل کنیم باید مجلسی قوی شکل بگیرد ؛ مجلس قوی نخواهد بود مگر اینکه مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار