تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۹۷۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پشتیبانی از ولی‌فقیه است
 فرماندار شهرستان مسجدسلیمان گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دادند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

محمد پاکدل   بیان کرد: رای‌گیری در شعب اخذ رای و نقاط مختلف این شهرستان با آرامش و در کمال امنیت در حال انجام است.

وی با تشکر از مردم قدرشناس، فهیم و همیشه در صحنه مسجد سلیمان گفت: از مردم این شهرستان تقاضا داریم که حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

وی بیان کرد: مردم شجاع و انقلابی مسجدسلیمان همواره در تمام عرصه‌ها نشان داده اند که هرگاه پای اقتدار و سربلندی کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از این انقلاب هستند.

پاکدل با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نقش سازنده و تعیین کننده ای در سرنوشت مردم دارد گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته علیه ایران اسلامی، اقدامات متعددی انجام دادند که مردم ایران همواره با حضور پررنگشان در صحنه از جمله انتخابات جواب محکمی به آنها داده اند.

وی به دایر شدن ۹۳ شعبه اخذ رای در شهرستان مسجدسلیمان اشاره و افزود:بیش از ۸۵ هزار نفر در شهرستان مسجد سلمیان واجد شرایط رای دهی هستند. همچنین ۲ هزار نفر عوامل اجرایی کار نظارت، بازرسی و امنیتی انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند. 

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار