تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۹۷۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر: خرید و فروش رای خیانت به مردم و کشور است
 امام جمعه خرمشهر گفت: خرید و فروش رای از سوی نامزدهای انتخاباتی خیانت به ملت و کشور است.

 حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:برخی اقدامات نادرست از جمله خرید و فروش رای از سوی برخی افراد و نامزدهای انتخاباتی صورت می‌گیرد  که این اقدام خیانت به کشور است.

وی با بیان اینکه مردم فریب پول‌های کثیف را نخواهند خورد گفت: رای مردم ضامن امنیت و اقتدار کشور است و بسیاری از مشکلات و معضلات کشور با رای درست و آگاهانه برطرف می‌ شود.

امام جمعه خرمشهر صندوق‌های اخذ رای را امانت مردم دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری صندوق‌های رای امانت هستند و ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات را در بین کشورهای جهان برگزار می‌کند.

حجت الاسلام عادل‌پورافزود: نامزدهای انتخاباتی و هواداران باید بدانند که امروز روز رقابت است و فردا روز رفاقت و باید بعد از انتخابات برادری و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.

وی راه‌اندازی کاروان‌ شادی پس از اعلام نتایج را غیر اصولی، توهین و تحقیر دیگر نامزدها دانست و گفت: هواداران و نامزد برنده انتخابات از راه‌انداری کاروان شادی خوداری کنند.

وی در ادامه گفت: نامزدهایی که در این انتخابات موفق نشدند باید نماینده منتخب مردم را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند.

حجت الاسلام عادلپور گفت: تا زمان افتتاح مجلس یازدهم ۱۰۰ روز مانده است لذا نماینده منتخب مردم باید در این مدت با مطالعه و تحقیق برای رفع موانع، مشکلات شهرستان با نخبگان گفت و گو کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ساعت هشت صبح جمعه آغاز شده همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.

امام جمعه بندر ماهشهر:انتخابات سلاح مقاومت در برابر تهدید دشمن است

امام جمعه بندر ماهشهر نیز انسجام و وحدت ملی را یکی از نیازهای ضروری کشور در این برهه تاریخی ذکر کرد و اظهار داشت: کشور از هر سو در محاصره و تهدید دشمنان قرار دارد و بهترین سلاح در برابر دشمنان در شرایط کنونی شرکت همه جانبه در انتخابات است.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود:شرکت در انتخابات نمایش اقتدار نظامی است که مبنای آن بر اساس جمهوری و اسلامی است. 

وی افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات، همت بلند برای رفع مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و هرچه مردم در پای صندوق‌های رای حضور پررنگ‌تری داشته باشند قدرت چانه‌زنی مسوولان کلان نظام در عرصه های بین‌المللی بیشتر می‌شود. 

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: انتخابات مظهر حاکمیت ملی و فرصت بزرگی است که انقلاب اسلامی ایران برای مردم ایران فراهم کرده و باید قدر این نعمت را دانسته و در آن حضوری گسترده داشت.

حجت الاسلام غبیشاوی تصریح کرد:زمینه برگزاری انتخابات سالم و فرصت تصمیم‌گیری در سرنوشت خود را خون شهدا برای ما فراهم ساخته و نباید بگذاریم این خون هدر برود.

امام جمعه بندر ماهشهر با تجلیل از حضور پرشور مردم بندرماهشهر در انتخابات، گفت:جمعیت زیادی از مردم شهرستان از ساعات نخستین آغاز انتخابات، به پای صندوق های رای رفته و حماسه دیگری خلق کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار