تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۷۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ویژه استاندار خوزستان :
تخلفی در روند برگزاری انتخابات در آبادان گزارش نشده‌است
 نماینده ویژه استاندار خوزستان در حوزه انتخابیه آبادان با بیان اینکه تاکنون هیچگونه تخلفی در روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان گزارش نشده است گفت: حضور پرشور مردم آبادان در پای صندوق های اخذ رای ادامه دارد.

سیدخلف موسوی اظهار داشت:تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات در سطح شهرستان آبادان گزارش نشده است و انتخابات به صورت مطلوب در این حوزه انتخابیه  در حال برگزاری است.

موسوی  افزود: مردم با حضور و انتخابات آگاهانه نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد و حضور حداکثری مردم دشمنان انقلاب اسلامی را در این زمان حساس مایوس خواهد کرد.

وی افزود: از ساعات اولیه آغاز زمان رای گیری تاکنون شاهد تشکیل صف در بسیاری از شعب اخذ رای در آبادان هستیم که بیانگر عشق به کشور و نظام است.

نماینده ویژه استاندار خوزستان در حوزه انتخابیه آبادان با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:مردم ایران همانند ۴۱ سال اخیر با حضور گسترده در آزمون بزرگ انتخابات مجلس یازدهم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

موسوی اظهار داشت:از زمان آغاز رای‌گیری تاکنون شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای  هستیم و امیدواریم مردم زمان رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حضور یک هزار نفر به عنوان  نماینده نامزدها در شعب اخذ رای آبادان

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:یک‌هزار نفر به عنوان نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان حضور دارند.

سیدزین‌العابدین موسوی اظهار داشت:برابر قانون برای نمایندگان نامزهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت کارت شناسایی صادر شده است و حضور آنها فقط با ارائه کارت شناسایی در حوزه های مربوطه مجاز است.

۲۲۹ هزار و ۳۴۳ نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان عاملان برگزاری انتخابات در ۱۲۲ شعبه در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در اروندکنار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبادان را برعهده دارند.

آبادان سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار