تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمل به وعده‌ها، انتظار مردم دزفول از نماینده منتخب
 مردم دزفول با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دین خود را ادا کردند و از نماینده منتخب عمل به وعده‌ها را انتظار دارند.

هنگام ورود به مسجد امام رضا (ع) یکی از مساجد حاشیه‌ای شهر دزفول با بانوی ۹۰ ساله‌ای روبرو شدم که توانایی راه رفتن نداشت و با کمک فرزندانش راهی محل رای‌دهی شده بود.

بانو مروارید مومنی که با لباس‌های محلی پای صندوق‌های رای حاضر شده بود با لبخندی بر چهره به خبرنگار ایرنا گفت: برای بهتر شدن وضعیت موجود در انتخابات شرکت کرده‌ام و امیدوارم نماینده منتخب به فکر جوانان باشد.

احمد محمودی دیگر شهروند دزفولی نیز انتخابات را رویدادی سرنوشت ساز خواند و بر لزوم انتخاب فردی منطبق با معیارهای رهبری تاکید داشت.

وی افزود: فردی را انتخاب می‌کنم که جوان، پرکار و به فکر مردم باشد.

امیر وحیدیان یکی از فرهنگیان دزفول نیز دلیل شرکت در انتخابات را شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان عنوان کرد و گفت: نماینده اصلح باید به فکر مسائل فرهنگی، اقتصادی و معیشتی شهر باشد.

فاطمه داستان یکی از رای اولی‌های این دوره انتخابات نیز که شوق رای دادن در چهره او مشهود بود بیان کرد: انتظار دارم نماینده‌ منتخب به وعده‌های خود عمل کند و به فکر جوانان باشد.

لیلا مومنی‌زاده یکی‌ دیگر از بانوان دزفولی نیز وضعیت اقتصادی کشور را نامناسب خواند و گفت: بر خود تکلیف دانستم که در انتخابات شرکت کنم.

انتظار مونی زاده از نماینده مجلس توجه به جوانان و مستضعفان بود و با اشاره به گرانی‌ها خواستار رفع مشکلات شد.

اعظم هادی دیگر بانوی‌ دزفولی نیز گفت: امیدوارم با انتخاب فردی اصلح وضعیت معیشتی مردم بهتر شود.

میلاد حسینی نیز با بیان اینکه نماینده منتخب باید دلسوز مردم باشد، اظهارداشت: مجلس قوی، مجلسی است که درد مردم را بفهمد و از دل مردم انتخاب شود.

وی افزود: برای پاسداشت خون سردار سلیمانی در انتخابات شرکت کردم.

اشرف جلیل پور نیز با اشاره به مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف گفت: انتظار دارم نماینده شهرم دلسوز مردم و صادق باشد.

 مردم دزفول پیش از ساعت هشت صبح و آغاز فرآیند رای گیری در شعبه‌های اخذ رای حاضر شدند تا به تکلیف شرعی خود جامه عمل بپوشانند و نشان دهند با التزام به جمهوری اسلامی خواهان شهر و کشوری آبادتر هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در دزفول آغاز شد.

بدلیل استقبال گسترده مردم برای شرکت در انتخابات، زمان پایان انتخابات ۲ ساعت تمدید و به ساعت ۲۰ امشب موکول شد.

دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.



مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار