تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۹۷۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت بهبود و استانداردسازی مسیرهای خوزستان
 استاندار خوزستان گفت: از نظر بزرگراه، استان ششم‌ کشور هستیم و همچنین از نظر بار استان دوم یا اول کشور هستیم و این مساله ضرورت بهبود و استانداردسازی مسیرهای خوزستان را بیشتر می‌کند.

غلامرضا شریعتی در مراسم‌ افتتاح ۶پروژه حوزه راهداری خوزستان که شامگاه سوم اسفندماه در محور اهواز- شادگان و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در طول دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه راهداری و نگهداری جاده های خوزستان انجام‌ گرفته است.

  وی افزود: همچنین برای مراکز خدمات رفاهی مجوزهای بسیار خوبی صادر شده است تا شاهد احداث این مراکز در جاده های استان باشیم زیرا در گذشته نسبت به استانداردها عقب ‌بودیم‌ و اکنون در تلاش هستیم‌ تا این مساله را جبران کنیم.

شریعتی عنوان کرد: در حال حاضر در حال افتتاح و ساخت تعداد زیادی مراکز خدمات رفاهی جاده ای در خوزستان هستیم و این موضوع کمک زیادی به بخش حمل و نقل استان و همچنین کاهش تصادفان جاده ای خواهد کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باری که بر روی جاده های استان با توجه به ظرفیت های خوزستان حمل می شود، اهمیت وضعیت جاده ای خوزستان را مشخص می‌کند و از این رو باید به جاده های خوزستان رسیدگی بیشتری شود.

شریعتی با اشاره به جایگاه استان در حوزه جاده ای کشور گفت: از نظر بزرگراه، استان ششم‌ کشور هستیم و همچنین از نظر بار استان دوم یا اول کشور هستیم و این مساله ضرورت بهبود و استانداردسازی مسیرهای خوزستان را بیشتر می‌کند.

شریعتی گفت: عقب‌ماندگی زیادی در حوزه ساخت و نگهداری راه ها در خوزستان وجود دارد که باید جبران شود.

وی با بیان اینکه حوزه راهداری با تمام توان در جهت بهبود و اصلاح جاده ها تلاش کرده است، افزود: اقدامات خوبی در برخی از جاده های استان‌ انجام شده است اما همچنان با مسایل مختلف و جدی مواجه هستیم که باید دنبال شوند.

شریعتی خاطرنشان کرد: امسال قرار است ۹۳ دوربین در محورهای خوزستان نصب شود و در سال آینده نیز این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانیم به استانداردهای کشور در این‌ زمینه دست پیدا کنیم.

استاندار خوزستان گفت: پروژه های راهداری معمولا زودبازده هستند و خوشبختانه با توجه به اقداماتی که انجام می گیرد شاهد افتتاح پروژه های خوبی در حوزه راهداری هستیم و امروز با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با سازمان راهداری منعقد شده است بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در این حوزه به بهره برداری می رسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار