تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۹۷۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز منصوب شد
در آیینی مدیرعامل جدید نیروگاه رامین اهواز معارفه و از زحمات مدیرعامل قبلی تقدیر شد.
  در آیینی که با حضور عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و توکلی مدیر کل حراست و امور محرمانه این صنعت در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد، خلیل محمدی به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره این نیروگاه منصوب و از خدمات ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این مجموعه صنعتی تقدیر شد.

عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور ضمن تقدیر از خدمات شایسته ناصر محمدی مدیر عامل پیشین این نیروگاه گفت: استان خوزستان سرزمین مقدسی است که شهدا و ایثارگران زیادی را در خود دیده و خرسندیم که نیروگاه رامین طی ۴۰ سال فعالیت مستمر خود توانست با تولید این انرژی انرژی حیاتی نقش مهمی را در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های استان خوزستان ایفا نماید.

او نیاز شبکه سراسری برق کشور در همه فصول سال به تولید برق این نیروگاه را نشان از اهمیت این مجموعه تولیدی در صنعت برق دانست و بیان داشت: در فصل تابستان وپیک مصرف برق در شرایطی که اکثر نیروگاه‌های برق آبی از مدار خارج هستند، به نیروگاه رامین فشار مضاعفی وارد می‌شود و به همین دلیل همیشه قدردان تلاش‌ها و همت والای کلیه کارکنان و مدیران این مجموعه هستیم.

پیشاهنگ با اشاره به تخصص‌ها و تجارب ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین در بخش‌های مختلف به پتانسیل این نیروگاه به منظور ایجاد یک مرکز آموزشی- تخصصی در صنعت برق کشور اشاره و تصریح کرد: کشور‌های غربی همواره سعی نمودند کشورمان را در همه زمینه‌ها مورد تحریم خود قرار دهند و ما نیز سعی نمودیم با تلاش و تمرکز بر استعداد‌ها و توانمندی‌های خود، نیاز‌ها و چالش‌های فنی - مهندسی در صنعت برق را مرتفع نماییم.

معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های خدمات مهندسی ایرانی را مهمترین راه برون رفت و کلید توسعه و پیشرفت کشورمان به ویژه در صنعت برق دانست و بر اهتمام مدیران و کارکنان خلاق صنعت برق در این خصوص تاکید نمود.

این مقام مسئول ضمن آرزوی موفقیت برای خلیل محمدی مدیرعامل جدید این نیروگاه، قانون مداری، تعامل با مسئولان استانی، مشورت با مدیران صنعت برق، صیانت از محیط زیست، افزایش سطح آمادگی واحد‌های تولید برق، کاهش خروج‌های اضطراری واحد‌های تولید برق و همچنین بهبود راندمان واحد‌های نیروگاهی را مهم ترین برنامه و انتظار خود از مدیریت جدید عنوان کرد.

ناصر محمدی مدیر عامل پیشین نیروگاه رامین اهواز نیز به ارائه گزارشی از دستاورد‌ها، وضعیت واحد‌های تولیدی، اقدامات انجام شده و پتانسیل این نیروگاه در بخش‌های مختلف پرداخت.

او ضمن تقدیر از همکاری و همدلی مجموعه نیروگاه رامین، تولید پایداری این انرژی حیاتی را مرهون همت و تلاش کلیه کارکنان و مدیران این نیروگاه دانست و با اشاره به پتانسیل این نیروگاه اظهار امیدواری نمود با حضور مدیریت جدید شاهد بهبود عملکرد‌ها، تولید پایدار انرژی برق و استمرار خدمت رسانی به مردم باشیم.

خلیل محمدی مدیر عامل جدید نیروگاه رامین ۱۸۵۰ مگاواتی نیز به بیان اهداف و برنامه‌های خود به منظور تقویت این نیروگاه پرداخت و با یادآوری مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسئولیت پذیری و تعهد به آرمان‌های کشور گفت: خدمت در سرزمین خوزستان که یادآور حماسه و ایثار ملت شریف ایران اسلامی است آرزو و توفیقی است که نصیب اینجانب شده و امیدوارم با همت همدلی وهمکاری همه مجموعه نیروگاه رامین بتوانیم بتوانم دین خود را به این سرزمین و مردم آن ادا نمایم.

او برنامه ریزی هوشمندانه و استراتژی و مبتنی بر دانش و تخصص را مهمترین رویکرد خود به منظور تحقق رسالت این نیروگاه دانست و با اشاره به پتانسیل بالای سرمایه‌های انسانی و تجارب ارزشمند تلاشگران نیروگاه رامین اظهار امیدواری نمود با تدوین افق‌های هدفمند و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و پتانسل بالای آنان شاهد بهبود نقاط قوت و رفع چالش‌های این مجموعه در صنعت برق کشور باشیم..

براساس این گزارش؛ خلیل محمدی مدیرعامل جدید نیروگاه رامین از مدیران شاخص صنعت برق حرارتی کشور است و بیش از این نیز معاونت فنی مهندسی و عضویت هیئت مدیره نیروگاه شازند را عهده دار بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار