تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۷۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس و دانشگاه‌های خوزستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد
  استاندار خوزستان گفت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم و رفع نگرانی بهداشتی آنها، تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

غلامرضا  شریعتی بیان کرد: در پاسخ به درخواست های والدین دانشآموزان و مردم خوزستان، نشست کارشناسی سه ساعته روز یکشنبه با حضور مسئولان متولی دانشگاهی و آموزش و پرورش ،سیاسی و امنیتی و ... در رابطه با مسایل بهداشتی در این داستان تشکیل دادیم. 

وی افزود: البته کارشناسان و اساتید فن خوزستان براین باروند که هیچ مورد مثبتی از کورنا ویروس در این استان مشاهده نشده و نیاز به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نیست. 

وی ادامه داد: اما در پاسخ به دغدغه مردم و التهابات روانی و نیز با توجه به بارشهای سنگینی که از روز دوشنبه در بالا دست خوزستان داریم مقرر شد مدارس و دانشگاهها تا پایان هفته تعطیل اعلام شود و شرایط به نحوی باشد تا التهاب و دغدغه مردم به حداقل برسد و پس از آن تصمیمات بعدی را بگیریم.
شریعتی از مردم خوزستان خواست تا از سفر به استان‌هایی که موارد مثبت ویروس کرونا در آن مشاهده شده خودداری، و نیز از حضور در تجمع ها پرهیز کنند تا احتمال ابتلا به بیماری در این این استان به حداقل برسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: از مردم می‌خواهیم به توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با جدیت عمل کنند تا همچنان استان از خطر شیوع این بیماری پاک بماند و بتوانیم شرایط را کنترل کنیم. در این زمینه تلاش وافر و شبانه روزی مسئولان بهداشتی را ارج می نهیم.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا، و بیش از ۲ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار