تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال بانوان بوشهر:هدفمان بقا در لیگ‌برتر است
  سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر با بیان اینکه تیمش با کمبود بازیکن روبه‌رو است گفت: تلاش می‌کنیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم تا در لیگ‌برتر باقی بمانیم.

 سمیه باشی روز یکشنبه پس از باخت تیمش مقابل آویسا خوزستان در هفته هیجدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان کشور در اهواز بیان کرد: برای برد وارد میدان شدیم و موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی با بیان اینکه با چند مصدوم به اهواز سفر کردیم گفت: تیم ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند؛ بیشتر بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند که این موضوع به تیم ما آسیب وارد کرده است.

سرمربی تیم سینا بوشهر با بیان اینکه در هر بازی برای برد وارد میدان می شویم بیان کرد:اگر بتوانیم یک برد کسب کنیم تیم ما از این حالت خارج می شود و بازیکنان با انگیزه بیشتر برابر حریفان به میدان می روند.

وی ادامه داد: چهار بازی تا انتهای لیگ مانده و اگر بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم، به بقا در لیگ امیدوار خواهیم شد هر چند کار بسیار سختی در پیش داریم.

باشی، در خصوص بازی تیمش با آویسا خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه هر ۲ تیم انتهای جدول بودند، شاهد یک بازی پایاپای و جذاب بودیم؛ آویسا نیز همچون تیم ما عملکرد چندان خوبی در لیگ نداشته و به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود. این برد را به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در بازی هفته آینده بتوانیم دومین برد خود را در لیگ کسب کنیم.

وی با بیان اینکه رقابت های لیگ امسال حرفه‌ای نبود گفت: متاسفانه امسال از داوران کم‌تجربه و کسانی که تاکنون حتی در زمین چمن سوت نزده بودند، استفاده شد و این موضوع در کیفیت لیگ تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتسال سینا بوشهر گفت: هفته آینده در خانه به مصاف نماینده سیرجان می رویم و امیدواریم هواداران و علاقه مندان به فوتبال بانوان به کمک ما آمده تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: شرایط مالی دشوار است و امیدوارم مسئولان بوشهر بتوانند با یک نگاه ویژه‌ تیم فوتبال بانوان خود را در لیگ برتر نگه دارند. 

به گزارش ایرنا فروزان سلیمانی سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان حاضر به انجام مصاحبه پس از بازی نشد.

دیدار تیم‌های آویسا خوزستان و سینا بوشهر با نتیجه سه بر ۲ به سود آویسا به پایان رسید. تیم های آویسا و سینا بوشهر به ترتیب در مکان های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارند.

نماینده خوزستان نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند و بیشتر بازیکنان این تیم متولد دهه هشتاد هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار