تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۹۷۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمام مسابقات ورزشی در خوزستان لغو شد
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کلیه مسابقات ورزشی در خوزستان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان به مدت ۱۰ روز لغو شد.

افشین حیدری  بیان کرد:به دنبال شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط، ایران به منظور پیشگیری از گسترش آن، تمامی مسابقات ورزشی در استان خوزستان از پنجم اسفند به مدت ۱۰ روز لغو شد.

وی گفت: پیرو بیانیه ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در وزارت ورزش و جوانان، به منظور ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه ورزشی و پیشگیری موثرتر در برابر ابتلا به این ویروس، برگزاری تمامی مسابقات ورزشی از پنجم تا ۱۵ اسفند در خوزستان لغو شده است.

  بر اساس اعلام استانداری خوزستان به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورمان مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تا آخر هفته جاری در این استان‌ تعطیل اعلام شده است.

از سوی دیگر لیگ‌های دسته اول،دوم و سوم همه رشته‌های ورزشی به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام شده و بازی های لیگ برتر فوتبال نیز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

کمال سعدی آل کثیر رییس هیات کبدی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تبعیت از دستورات وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری مستقر در وزارت ورزش و جوانان، تمام مسابقات زیرپوشش این هیات در تمام سطوح و رده های سنی زنان و مردان و همچنین برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌های مرتبط نیز تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وی با بیان اینکه تمام اردوهای ورزشی هیات نیز به مدت ۱۰ روز لغو شده است افزود:این تصمیم برای جلوگیری از آلودگی احتمالی افراد به بیماری ناشی از ویروس کرونا و برای حفظ سلامت جسمی و روحی مردم اتخاذ شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار