تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۹۷۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهوازی‌ها برای بارندگی این هفته آماده باشند
سخنگوی شهرداری اهواز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از دو شنبه تا چهارشنبه هفته جاری، شهروندان برای بارندگی و مشکلات پس از آن آماده باشند.
 علی احمدی، سخنگوی شهرداری اهواز  با اشاره به ضرورت آمادگی شهروندان در برابر بارش‌های امروز و فردا اظهار کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است چرا که سیستم هدایت و دفع آب‌های سطحی در آن طراحی نشده است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و نبود اعتبارات کافی در شهرداری برای احداث شبکه دفع آب‌های سطحی به‌دلیل خودگردان بودن ساختار درآمد و هزینه وظیفه خود را در حد توان انجام می‌دهیم.

احمدی با عذرخواهی از مردم اهواز بابت مشکلات رخ داده در حوزه دفع آب‌های سطحی گفت: از مدیریت آبفای شهری که وظیفه جمع آوری و هدایت فاضلاب را برعهده دارند تقاضای تلاش دوچندان داریم تا در صورت بارش‌های شدید مشکل دفع آب‌های سطحی به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: شهرداری بر اساس وظیفه سازمانی خود با همت همه مدیران و نیروهای زحمتکش خود برای جلوگیری از کاهش آسیب‌ها به‌صورت شبانه روزی در کنار مردم خواهد بود.

سخنگوی شهرداری اهواز با تاکید بر تلاش شبانه روزی اعضای شورای شهر و مدیریت شهرداری کلان شهر اهواز بر خدمات رسانی به مردم و تشکیل ستاد سیل عنوان کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه این هفته بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان است.

وی اظهار کرد: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان از تردد غیر ضروری در معابرطی روزهای بارندگی خودداری نماییم.

احمدی افزود: سامانه ارتباطی ۱۳۷ همچنان آماده جذب نظرات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار