تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۹۷۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لغو مسابقات کشوری کاراته در خوزستان
سرپرست هیات کاراته خوزستان از لغو برگزاری رقابت‌های کاراته کشوری در این استان به دلیل شیوع کروناویروس خبر داد.

نگار افشین اظهار داشت: رقابت های کاراته کشوری جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که قرار بود در ۲ بخش کاتا و کومیته روز نهم اسفندماه در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شود با توجه به ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه قرار بود مسابقات در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شود افزود: کاراته خوزستان در چند ماه اخیر روند رو به رشدی داشته و کاراته کاهای استان عملکرد خوبی در میادین کشوری و بین المللی داشتند.

سرپرست هیات کاراته خوزستان بیان کرد: برگزاری مسابقات کشوری یکی از مهمترین برنامه های هیات در سال جاری بود و در این راستا چند میزبانی مسابقه کشوری داشتیم. همچنین توجه به رده های پایه و بحث آموزش از دیگر اولویت های هیات کاراته خوزستان است.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده انتخابات رییس هیات کاراته استان اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش که با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر شده ، تمامی مسابقات کشوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار