تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسجدسلیمان میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد
 رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: اردوی تیم‌ ملی دوچرخه سواری استقامت در شهرستان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

غلامرضا وحدت اظهار داشت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و بزرگسالان کشورمان از روز ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این اردو به منظور آماده سازی تیم‌ ملی دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۰ است و امیدواریم ورزشکاران کشور عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان افزود: در این اردو امیرکلاهدوز، حمید پورهاشم، محمد گنج خانلو، خلیل خورشیدی، علی اصغر موسی زاده، محمد رجبلو، سعید صفرزاده، مهدی علمایی، مرتضی رضوانی، میرصمد پورسیدی، امیرحسین جمشیدیان و بهنام آرین ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هستند.

وی با بیان اینکه ایوب رحمانی از خوزستان در این اردو حضور دارد گفت: بخش استقامت استان در طی سال های گذشته روند رو به رشدی داشته و امیدواریم ورزشکاران استان برای حضور در رقابت های آسیایی انتخاب شود.

به گزارش ایرنا همزمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز تمامی مسابقات ورزشی که مقرر بود در این استان برگزار گردد را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. همچنین اماکن ورزشی استان به مدت ۱۰ روز تعطیل است اما با این وجود اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در استان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار