تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۷۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخورد با داروخانه‌های متخلف در فروش محصولات بهداشتی
  مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت:برخورد با فروشندگان و داروخانه‌های متخلف در فروش محصولات بهداشتی همچون ماسک و ژل شست و شوی دست با توجه بحث کرونا ویروس در اولویت بازرسی این اداره کل است.

نعمت اله بیرانوند بیان کرد: تعزیرات حکومتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آمادگی انجام گشت‌ بازرسی در داروخانه‌ها و مراکز توزیع محصولات بهداشتی با دستگاه های ناظر همچون سازمان صمت با توجه به بحث ویروس کرونا را دارد.

وی گفت: در چند روز اخیر چندین گشت مشترک بازرسی در سطح داروخانه‌های شهرستان های خوزستان انجام شده است و موارد لازم به مسوولان داروخانه ها برای جلوگیری از هر گونه تخلف در فروش محصولات بهداشتی اعلام شده است.

بیرانوندی ادامه داد: از مردم خواستاریم که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص موارد را به سامانه ۱۲۴ یا میز خدمت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: همچنین سامانه اینترنتی   tazirat۱۳۵.ir  آماده دریافت شکایات مردمی در این خصوص است.

قیمت محصولات بهداشتی از جمله ماسک و ژل شست و شوی دست و الکل در استان به دلیل بحث کرونا ویروس در چند روز اخیر افزایش یافته است.

همچنین به دلیل هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل شستشوی دست در استان داروخانه ها با کمبود این کالاها مواجه شده اند.

:
:
:
آخرین اخبار