تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۹۷۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضدعفونی و شستشوی فرودگاه‌های خوزستان/نبود اکیپ‌های کنترل مسافران
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه تاکنون هیچ اکیپ نظارتی برای کنترل مسافران در بحث کروناویروس در فرودگاه‌های استان مستقر نشده است، گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، هم اکنون در حال ضدعفونی و شستشوی فرودگاه‌های استان هستیم.

سید مهدی رزاز در خصوص اقدامات انجام شده در فرودگاه‌های خوزستان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، هم‌اکنون در حال ضدعفونی و شستشوی فرودگاه‌های استان هستیم. همچنین وسایل مراقبتی از جمله ماسک و دستکش در اختیار گیت‌های بازرسی فرودگاه قرار داده شده است تا از ارتباط مستقیم با مردم جلوگیری شود.

وی افزود: در زمینه کنترل مسافران تاکنون هیچ اکیپ نظارتی در فرودگاه مستقر نشده اما قرار است تا فردا در جلسه‌ای که با حضور مسوولان علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود، این موضوع پیگیری و در صورت نیاز نسبت به استقرار اکیپ‌های کنترل مسافران در فرودگاه اقدام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی اهواز تصریح کرد: کروناویروس تاکنون مساله‌ای برای پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی اهواز به وجود نیاورده است. فردا قرار است تا یک پرواز به مقصد دوبی داشته باشیم که برای این پرواز یک پزشک همه مسافران را پیش از انجام سفر بررسی خواهد کرد و سپس پرواز به سمت فرودگاه دوبی انجام خواهد شد.

رزاز با بیان اینکه تا به امروز همه پروازهای ورودی و خروجی از کشورهای کویت و امارات به مقصد اهواز انجام شده است، عنوان کرد: در حال حاضر فقط کشور کویت اجازه پرواز به این کشور را نمی‌دهد اما پرواز اهواز - دوبی فردا با نظارت پزشک انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای پروازهای داخلی نیز تاکنون شاهد مورد خاصی نبوده‌ایم و همه پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه‌های استان در حال انجام است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار