تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۹۷۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان‌های خوزستان برای قرنطینه بیماران احتمالی آماده هستند
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیشتر بیمارستان‌ها در شهرستان‌های خوزستان برای قرنطینه بیماران احتمالی ویروس کرونا آماده هستند.

مهران ورناصری ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری خود اظهار کرد: در اهواز بیمارستان رازی را آماده به کار گذاشتیم و در تمام استان از جمله مسجدسلیمان، ایذه، اندیمشک و ماهشهر بخش‌هایی از هر بیمارستان را برای قرنطینه بیماران مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا تعیین کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ تخت آماده برای موارد خاص مشکوک به کرونا آماده به کار داریم، ادامه داد: همه بیمارستان‌های دانشگاهی در شهرهای مختلف استان آماده به کار هستند تا از انتقال شهر به شهر بیماران مشکوک جلوگیری کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: هر شهر و استان یک سیستم درمانی مجزا دارد تا چرخه انتقال ویروس در صورت احتمال وجود در آن شهر به یکی دیگر از شهرهای استان قطع شود.

ورناصری بیان کرد: دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا به تمامی بیمارستان‌های این دانشگاه ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: هیچ دارویی خاصی برای این ویروس وجود ندارد ولی یک سری داروها برای طی روند درمانی تعیین شده است تا در صورت وجود مورد مثبت برای آن بیمار تجویز شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان بیان کرد: سیستم درمانی در سراسر استان به صورت یکپارچه آماده پاسخگویی و درمان لازم هستند؛ همچنین کادر درمانی استان خوزستان بدون مرخصی و غیبت پای کار هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار