تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان: با محتکران اقلام بهداشتی مماشات نمی‌شود
فرماندار بهبهان گفت: باهرگونه احتکار اقلام موردنیاز برای پیشگیری بیماری بسیار شدید برخورد می‌کنیم.
  یوسف زمانی اصل امروز در جلسه فوق العاده شورای سلامت با موضوع کرونا ویروس اظهار داشت: مقابله با کرونا ویروس یک همت ملی می خواهد و در تمام نقاط کشور این حساسیت ایجاد شده است، باید تمام قد پای کار باشیم.

وی افزود: تمام ادارات به‌خصوص شهرداری ها باید با احساس مسئولیت کامل ورود کنند، مخصوصا ورودی های شهرها و نخاله ها باید نظافت و پاکسازی شود.

فرماندار بهبهان با اشاره به این که تمام برنامه های فرهنگی و همچنین ورزشی که نیاز به تردد جمعی است برای حفظ سلامت شهروندان تعطیل است، بیان کرد: انتظار داریم در مساجد و امامزادهها که محل تجمع هستند ضدعفونی و استرلیزه کردن به خوبی انجام شود.

وی گفت: با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، مراسم اعتکاف امسال به دهه پایانی ماه مبارک رمضان موکول شده است.

هیچ مورد مثبتی در بهبهان نداشتیم!

 رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با بیان این که هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس تاکنون در بهبهان ثبت نشده است، عنوان کرد: در هر دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی بخش‌های ویژهای برای بستری بیماران مشکوک احتمالی در نظر گرفتیم که کاملا ایزوله و استاندارد هستند

شاکری نژاد تصریح کرد: از همه شهروندان عزیز می خواهیم ترددها به استان های درگیر را به حداقل برسانند ضمن این که اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا را تماما تامین کرده ایم و جای هیچ نگرانی و دلواپسی وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: در مورد ملاقات های افراد بستری در بیمارستان ها تمهیداتی خواهیم اندیشید و آن را محدود می کنیم

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار