تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۷۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دختران ملی‌حفاری در اندیشه صعود به فینال لیگ برتر فوتسال
  دومین دیدار تیم‌های فوتسال بانوان ملی‌حفاری و سایپا در نیمه‌نهایی لیگ برتر کشور، روز جمعه، نهم اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.

شاگردان مینا بارانی که در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در دیداری پرگل و دیدنی، تیم باتجربه سایپا را در خانه‌اش شکست دادند، حالا امیدوارند که با کسب دومین برد برابر حریف خود، راهی فینال شوند.

به گزارش ایسنا، دختران ملی‌حفاری در حالی از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه، نهم اسفندماه در دیداری خانگی به مصاف تیم سایپا خواهند رفت که در این دیدار حساس، سحر پاپی و سهیلا ملمولی، دو بازیکن تاثیرگذار و گلزن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

منیژه زیبا، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری این دیدار در اهواز، اظهارکرد: شرایط لازم برای میزبانی از سایپا در اهواز فراهم است و تنها موردی که ما را اذیت می‌کند، نبود سهیلا ملمولی و سحر پاپی به خاطر مصدومیت است.

وی درباره وضعیت سحر پاپی که در جریان دیدار رفت برابر سایپا دچار مصدومیت شد گفت: او پس از رسیدن تیم به اهواز، از ناحیه ساق پا و درشت نی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق گفته پزشکان تا ۲ ماه نمی‌تواند تمرین کند. این موضوع نیز از نظر روحی روی بازیکنان تیم، به ویژه فاطمه، خواهر سحر تاثیر گذاشت که به همین دلیل چهار روز به بازیکنان استراحت دادیم تا از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند و سپس از روز دوشنبه، تمرینات تیم برای بازی روز جمعه از سر گرفته شد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری عنوان کرد: هدف ما برد در بازی دوم و رسیدن به فینال است، البته با حریف آسانی هم بازی نداریم. سایپا تیم کم‌تجربه‌ای نیست و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

وی با اشاره به دیدار رفت دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی نیز عنوان کرد: دختران ما، عملکرد خیلی خوبی داشتند و اگر سحر را به دلیل مصدومیت از دست نمی‌دادیم، مطمئنا در نیمه دوم، گل‌های بیشتری به سایپا می‌زدیم. در این دیدار تیم ما نزدیک به ۲ دقیقه حفظ توپ داشت که این کار در فوتسال، کار بزرگی محسوب می‌شود.

زیبا گفت: نبود سحر پاپی و سهیلا ملمولی کار ما را سخت کرده است ولی سایر بازیکنان در تلاش هستند که به خاطر دلِ سحر و سهیلا و همچنین پاسخ تلاش‌های آقای محمدنیا، مدیرعامل باشگاه، در این دیدار نیز پیروز و راهی فینال شوند. همچنین جا دارد از حمایت‌های آقای موسوی، مدیرعامل شرکت و آقای ممبینی، مدیر منابع انسانی شرکت نیز قدردانی کنم.

وی در پایان تاکید کرد: نبود سحر و سهیلا خیلی به ما لطمه زده است، اما تیم یک دست و همدلی داریم که همه برای موفقیت آن با تمام توان تلاش می‌کنند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار