تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۷۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
آمادگی کامل تعاون روستایی خوزستان برای خرید گندم و کلزا سال 99


مدیر تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل شبکه بزرگ این مدیریت برای خرید کامل گندم و کلزا کشاورزان در سال زراعی 98- 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: خوشبختانه با توجه به بارندگی های مناسب صورت گرفته و پیش بینی بارندگی های مناسب برای آینده ، سال زراعی خوبی را متصور هستیم و امیدواریم بتوانیم رکورد خرید گندم و کلزا را در فصل خرید بزنیم.
وی ادامه داد: از این رو اقدامات اولیه در خصوص استاندارد سازی باسکول ها، رطوبت سنج ها و بهداشت مراکز خرید یا انجام گرفته و یا مراحل پایانی خود را سپری می کنند و پیگیری های لازم به تمامی شهرستانها برای تکمیل اقدامات انجام گرفته است و تقریبا تمامی شرایط برای کار بزرگ خرید گندم و کلزا صورت گرفته است.
مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: در سال زراعی گذشته تعاون روستایی خوزستان موفق به خرید بیش از 900 هزار تن گندم از کشاورزان شد که یک رکورد کم نظیر به شمار می آید و پیش بینی می شود این رقم در سال زراعی آینده به بیش از یک میلیون تن برسد.
بنی فری بیان داشت: همچنین در زمینه خرید دانه روغنی کلزا 30 هزار تن در سال زراعی گذشته از کشاورزان انجام گرفته و پیش بینی می شود این رقم با افزایش چشمگیری در سال زراعی آینده روبه رو شود.
وی در پایان گفت: مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی 65 مرکز و کلزا 41 مرکز است که می تواند در خرید گندم و کلزا کشاورزان بسیار تسهیل ایجاد کند.
:
:
:
آخرین اخبار