تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۹۷۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان انقلابی تحت تأثیر لابی‌های زر و زور قرار نمی‌گیرند/ آغاز ارتباط مستمر و موثر با مردم
منتخب مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: قبل از آغاز ماموریتم به‌عنوان نماینده می‌گویم، با نمایندگانی که تحت عنوان انقلابی وارد مجلس شدیم تحت تاثیر لابی‌های زر، زور و تزویر نخواهیم بود و با ارتباطات مردمی' خواسته‌های شهروندان را دنبال می‌کنیم.
 سید کریم حسینی، منتخب اول مردم اهواز در مجلس یازدهم، با بیان اینکه هر منصب و کرسی مدیریت در جمهوری اسلامی یک امانت است، اظهار کرد: حفظ امانت و وفای به عهد فقط انتظار ۱۰۰ هزار نفری که به من رای دادند، نیست بلکه همه مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه این انتظار را از بنده دارند.

وی با بیان اینکه حفظ امانت وکالت مردم وظیفه من در ۴ سال آینده خواهد بود، گفت: وظیفه نماینده مجلس و هر مدیر در جمهوری اسلامی عمل به وظایف است و هر مدیری که به عهد خود وفادار نباشد، بنده به‌عنوان نماینده شما در برابرش سد محکمی هستم تا خواسته‌های مردمی را مطالبه کنم.

حسینی افزود: هر مطالبه‌ای که شرع به آن اجازه داده و در چارچوب قانون اساسی آمده است را با صدای بلند، شفاف و محکم به آن لبیک می‌گویم و به‌عنوان خادم مردم آن مسئله را دنبال می‌کنم.

وی بیان کرد: هر شخص، گروه، حزب و یا جریان سیاسی که بخواهد بر خلاف مصلحت مردم گام بردارد در برابرش سد محکمی خواهم بود.

نمایندگان انقلابی تحت تأثیر لابی‌ها قرار نخواهند گرفت

منتخب مردم اهواز در مجلس یازدهم عنوان کرد: قبل از آغاز ماموریتم به‌عنوان نماینده می‌گویم، با نمایندگانی که تحت عنوان انقلابی وارد مجلس شدیم تحت تاثیر لابی‌های زر، زور و تزویر نخواهیم بود و با ارتباطات مردمی' خواسته‌ها و مطالبات مردمی را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در طول دوره نمایندگی نفوذهای معنوی و مادی روی نمایندگان انقلابی موثر نخواهد بود و این نمایندگان در برابر نفوذ ایستادگی می‌کنند.

حسینی با اشاره به مطالبه مردم خوزستان درباره آب و هوا افزود: حقوق خوزستانی‌ها در قانون اساسی موجود است و همه خواسته مسؤولان دلسوز، رسیدن مردم به مطالباتشان خواهد بود؛ ما صدای رسای مردم در برابر زیاده خواهی مسؤولان هستیم و بدون دخالت در امر اجرا بر عملکرد مدیران نظارت می‌کنیم تا از این پس مدیران فاسد، ناکارآمد و ضعیف جایی در استان نداشته باشند.

ارتباط موثر و مستمر با مردم آغاز شده است

وی با بیان اینکه در طول دوره تبلیغات وعده‌ای جز ارتباط مستمر و موثر به مردم ندادم، گفت: ارتباط مستمر و موثر با مردم از روز نخست اعلام نتایج آغاز شد و به شکل سازمان دهی شده تا پایان دوره چهار ساله نمایندگی ادامه خواهد یافت.

منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتباط موثر با صاحب نظران، اساتید دانشگاه و حوزه و متخصصان امور مختلف در دستور کار قرار دارد چرا که معتقدم نماینده مردم، متخصص در همه امور نیست و برای مطالبه صحیح خواسته‌های مردم باید از صاحب نظران و متخصصان مشورت بپذیرد.

وی عنوان کرد: تعیین تکلیف حق خوزستان از شرکت‌ها و صنایع مختلف از امروز دنبال می‌شود و حق و حقوق مردم از نفت که سرمایه ملی است، باید مشخص و در عمران استان دیده شود.

حسینی اظهار کرد: در بخش آب ۳۳ درصد آب کشور در خوزستان جریان دارد و حقابه خوزستان برای آب شرب و کشاورزی به‌عنوان شریان اقتصادی دنبال می‌شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار