تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام آماده‌باش اماکن ورزشی خوزستان در صورت وقوع احتمالی سیلاب
   معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از علام آماده باش به اماکن ورزشی سراسر خوزستان در صورت وقوع احتمالی سیلاب خبر داد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پی احتمال وقوع سیل در لرستان، ایلام و خوزستان با صدور دستور آماده باش، از مدیران ورزشی این استان‌ها خواست که تمام امکانات ورزشی اعم از سالن‌های سرپوشیده و مجموعه‌های ورزشی را تحت نظر ستاد بحران در اختیار مردم سیل‌زده قرار دهند.

ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اظهار کرد: باتوجه به دستور وزیر ورزش، تمام اماکن ورزشی استان در حالت آماده‌باش هستند و هر تصمیمی که ستاد مدیریت بحران خوزستان بگیرد، ما نیز براساس آن اماکن ورزشی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: در سیل فروردین‌ماه نیز امکانات مجموعه ورزش خوزستان در اختیار مردم سیل‌زده قرار گرفت و اکنون نیز به میزان آمادگی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان، خدمتگزار مردم هستیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که امیدواریم سیلاب شدید و شرایط سختی پیش نیاید، افزود: در هر صورت ما آماده ارائه خدمات از جمله در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی جهت اسکان سیل‌زدگان هستیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار