تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم‌ملی والیبال ساحلی: هدفمان کسب عنوان قهرمانی آسیا است
 سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان گفت: هدفمان قهرمانی در آسیا بوده و تلاش می‌کنیم سهمیه ورود به مسابقات جهانی را کسب کنیم.

مازیار هوشمند اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوب خوزستان در این فصل و زمین مناسبی که در این منطقه وجود دارد تصمیم گرفتیم اردوی آماده سازی خود را در اهواز برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ایران با ۲ تیم در مسابقات آسیایی شرکت می کنند گفت: خوشبختانه ملی پوشان از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بوده و آماده مسابقات هستند همچنین شناخت نسبتا خوبی از حریفانمان داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: تیم های استرالیا، اندونزی، تایلند، چین و قزاقستان از حریفان اصلی ما در رقابت های آسیایی هستند که امیدواریم یکی پس از دیگری آنها را شکست دهیم.

وی افزود: تیم ایران همیشه جزء تیم های خوب آسیا بوده و تاکنون ۲ بار توانستیم به مسابقات جهانی ورود کنیم همچنین ۲ مقام سومی در جهان داریم.

هوشمند با اشاره به اینکه اردوی بعدی تیم ایران دهم تا ۱۹ اسفندماه در قشم برگزار می شود گفت: رقابت های قهرمانی آسیا ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه در کشور تایلند برگزار می شود و تیم های برتر مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند.

وی با بیان اینکه  والیبال ساحلی کشورمان در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است گفت: ابوالحسن خاکی زاده، امید حسنی قراحسنلو، امیر مالمیر و آرمین کمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند و مازیار هوشمند هدایت این تیم را بر عهده دارد همچنین سید محسن عبدالهی موسوی سرپرست تیم است.

به گزارش ایرنا اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آقایان از چهارم تا دهم اسفندماه به میزبانی هیات والیبال خوزستان در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار