تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد جنوبی های فوتبال کشور در هفته بیست و یکم لیگ برتر
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریف خود شاهین بوشهر می‌رود.

 هفته بیست و یکم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم فولاد می تواند با امتیاز گرفتن از حریفش عملکرد درخشان خود در این فصل را تکمیل کرده و جایگاه بهتری از جدول را اختیار کند اگرچه بازی آسانی در پیش نخواهد داشت.

در هفته بیستم این رقابت‌ها تیم‌ فولاد به مصاف پیکان تهران رفت که عملکرد بسیار درخشانی داشت و با ۲ گل پیروز این بازی شد، فولادی ها با این برد یک قدم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک تر شدند و توقع هواداران اکنون از این تیم بالاتر رفته است.

تیم فولاد خوزستان در این هفته از رقابت ها باید در خانه و در ورزشگاه مدرن خود به مصاف شاهین بوشهر برود، این درحالی است که شاهین هفته گذشته در یک نتیجه باور نکردنی سه بر یک ماشین سازی تبریز را در هم کوبید تا بازیکنان این تیم در مصاف با فولاد انگیزه بیشتری داشته باشند.

تیم های فولادخوزستان و شاهین بوشهر در حالی روز پنج شنبه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می روند که این دیدار با تصمیم سازمان لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. فولادی ها در این دیدار محروم و مصدومی نداشته و دست نکونام روی نیمکت باز خواهد بود.

در دیدار رفت ۲ تیم نیز تیم فولاد در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با تک گل حسن بیت سعید به پیروزی رسید و امیدوار است تا با برد در این بازی، سه امتیاز مهم خانگی را به دست بیاورد. تیم فولاد خوزستان در این فصل تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و برای اینکه بتواند جایگاه خود را در نیمه بالایی جدول حفظ کند باید از این دیدار امتیاز بگیرد. هر ۲ تیم فولاد و شاهین از مربیان با دانشی بهره می برند و تقابل ۲ مربی در نوع خود دیدنی است.

آیاندا پاتوسی، سینا زامهران، فرشاد احمدزاده و محمدزبیر نیک‌نفس چهار خرید جدید قرمزهای اهوازی هستند که در سه بازی گذشته عملکرد نسبتا خوبی به نمایش گذاشته و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند برابر شاهین به میدان بروند.

شاگردان جواد نکونام تاکنون ۳۰ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند. فولادی ها در دیدار این هفته در خانه بازی می کنند لذا به دنبال کسب نهمین برد خود در رقابت ها هستند تا در صف تیم های بالانشین جدول قرار گیرند. 

یکی از مهم ترین نقاط قوت تیم جواد نکونام در این فصل، خط دفاعی این تیم است و بی‌شک بازیکنان تدافعی این تیم نقش زیادی در ثبت این آمار داشته اند همچنین دروازه بان باتجربه فولاد عملکرد خوبی در این فصل لیگ برتر به جا گذاشته است و خیال نکونام از این بابت راحت است.

تیم متحول شده فولاد در این فصل نشان داد که بدون داشتن بازیکن سرشناس و مطرح، می تواند نتایجی دور از انتظار کسب کند . پیروزی برابر شاهین می‌تواند سکوی پرتابی برای نکونام باشد تا محبوبیت بیشتری در بین هواداران کسب کند.

بازی بین ۲ تیم جنوبی کشورمان، جذابیت خاص خود را دارد و بی شک علاقه مندان به فوتبال خواستار ارائه یک فوتبال هجومی و تاکتیکی از بازیکنان هستند. خط دفاع فولاد نقطه قوت این تیم است و در سوی مقابل وجود بازیکن گلزنی همچون حسین مالکی نقطه قوت شاهینی ها در امر گلزنی به شمار می‌رود حال باید دید جنگ بین نکونام و میشو کرستیچویچ به سود کدام یک تمام می شود.

شاهین که اکنون با ۱۶ امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد با این پیروزی می تواند جایگاه خود را ۲ پله در جدول ارتقاء دهد. از طرفی شاگردان جواد نکونام امیدوار هستند تا عملکرد درخشانی در این دیدار داشته باشند و با دست‌ پر از میدان خارج شوند.

در تیم فولاد ایوب والی کاپیتان و مدافع متعصب آنها به همراه لوسیانو پریرا هر ۲ با چهار گل زده برترین گلزنان تیم هستند و در این دیدار شانس اول گلزنی فولادی ها به شمار می روند. 

دیدار تیم های فوتبال پیکان و فولاد در هفته بیستم رقابت ها از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار