تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۷۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب کلیات بودجه سال ۹۹ شهرداری اهواز به تعویق افتاد
شورای شهر اهواز با انتقاد از عدم حضور شهردار برای ارائه کلیات بودجه سال ۹۹ و رعایت نکردن تشریفات تصویب بودجه و ضرورت ارائه گزارش سالیانه تصویب کلیات بودجه سال ۹۹ را به هفته بعد موکول کرد.
  کلیات بودجه سال 1399 شهرداری اهواز در خارج از دستور یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارائه شد که با انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تصویب آن به هفته بعد موکول شد.

حجت الاسلام جاسم موسی‌پور با اشاره به نحوه تصویب کلیات بودجه در کلان‌شهرهایی چون مشهد و شیراز اظهار داشت: هیچ جا اینگونه نیست که کلیات بودجه سالیانه یک شهر که به نوعی اساس کار شهرداری در سال آینده خواهد بود بدون رعایت تشریفات و بدون حضور شهردار آن هم خارج از دستور ارائه شود.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه شورا باید جلسه دیگری برای تصویب بودجه در نظر بگیرند از آن‌ها خواست که شهردار را به طور رسمی دعوت کنند تا گزارش سالیانه خود را نیز به اعضای شورا ارائه دهد که این موضوع به تائید سایر اعضای شورا و هیئت رئیسه قرار گرفت.

جلسه شورای شهر امروز امروز با پنج دستور کار برگزار شد، لایحه اصلاحیه برخی از بندهای لایحه دستورالعمل ساماندهی و صدور مجوز احداث و بهره برداری دکل و ایستگاه های مخابراتی ارتباطی شهر اهواز تصویب شد.

همچنین در این جلسه لایحه بودجه سال 98 سازمان قطار شهری شهرداری اهواز به تصویب اعضای شورای شهر اهواز رسید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار