تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور
جدال دیدنی پلنگ‌های اهواز با شاهین‌های بوشهر
 تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، از فردا (هشتم اسفندماه) آغاز می‌شود که فولاد در روز نخست مسابقات پذیرای شاهین بوشهر است و نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز به ترتیب در روز دوم رقابت‌ها به مصاف تیم‌های سایپا و پیکان خواهند رفت.

فولاد – شاهین بوشهر

به گزارش ایسنا، شاگردان نکونام این روزها در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و در دو هفته اخیر در دو دیدار متفاوت از نظر سبک بازی حریفان، به ۲ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند. طی هفته‌های اخیر خریدهای جدید فولاد از جمله پاتوسی و احمدزاده نیز در وضعیت فنی و روحی خوبی به سر می‌برند و تمام این شرایط حاکی از این است که فولاد عزم خود را برای کسب سومین برد متوالی جزم کرده است.

البته حریف این هفته فولادی‌ها، شاهینی است که اصلا نباید به جایگاه پانزدهمی آن در جدول رده‌بندی نگاه کرد. زیرا شاهینی‌ها در سه هفته اخیر به سه برد متوالی دست پیدا کرده‌اند و اصلا آن شاهین نیم‌فصل نخست نیستند.

باتوجه به این‌که دو تیم فولاد و بوشهر می‌خواهند روند موفقیت خود را ادامه دهند، مطمئنا این بازی یکی از دیدارهای خوب هفته بیست‌ویکم خواهد بود، البته باتوجه به شیوع کروناویروس نیز تمامی دیدارهای فوتبال بدون حضور تماشاگر است و فولاد هم فردا از همراهی هواداران خود در یک بازی خانگی محروم است. اتفاقی که اصلا به سود فولاد نیست.

فولاد از ساعت ۱۶ فردا (هشتم اسفندماه) پذیرای تیم شاهین بوشهر است.

سایپا – نفت آبادان

به گزارش ایسنا، نفت آبادان در بدترین روزهای فوتبالی خود در فصل نوزدهم به سر می‌برد. این تیم هر چقدر نیم‌فصل اول را با بهترین نتایج و عملکردی قابل تحسین پشت سر گذاشت، در ادامه مسابقات با مطرح شدن بحث جدایی دراگان اسکوچیچ و برهم خوردن تمرکز بازیکنان و همچنین عدم جذب بازیکن جدید، بلاتکلیفی در راس کادرفنی و در نهایت جدایی اسکوچیچ، روزهای تاریکی را در حال سپری کردن است. روزهایی که حاصل آن چهار شکست متوالی و از دست دادن ۱۲ امتیاز بود. امتیازاتی که می‌توانست هواداران نفت را به کسب سهمیه آسیایی و حتی رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی دلخوش کند.

آبادانی‌ها این هفته باید در دیداری خارج از خانه به مصاف سایپایی بروند که در سه بازی اخیر خود به چهار امتیاز رسیده‌ است، هرچند که از نظر امتیازی و جایگاه جدولی تفاوت بسیاری با نفت دارد؛ نفت با ۳۰ امتیاز در رده هفتم و سایپا با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

نفت که نمی‌خواهد بیش از این امتیاز از دست بدهد و به رده‌های پایین‌تر سقوط کند، مطمئنا برای دیدار با سایپا برنامه خاصی دارد تا پس از هفته‌ها به اولین برد دست پیدا کند. در این تقابل سایپا نیز به دنبال برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رده‌بندی است. این دیدار برای دو تیم اهمیت چندانی دارد و هر دو تیم با چنگ و دندان هم که شده، می‌خواهند سه امتیاز را کسب کنند تا به شرایط بهتری برسند.

نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه (نهم اسفندماه) میهمان تیم سایپا خواهد بود.

نفت مسجدسلیمان – پیکان

به گزارش ایسنا، نفت مسجدسلیمان با شکست برابر شهر خودرو در دقایق پایانی هفته بیستم، به بازی این هفته برابر پیکان رسیده است. نفت امسال، فصل متفاوتی را نسبت به فصل‌ قبل پشت سر گذاشته است و خودباوری بازیکنان این تیم باعث شده است که آن‌ها اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول باشند. هر چند این تیم در هفته‌های اخیر نتوانسته به امتیازات لازم دست پیدا کند و در سه بازی اخیر خود تنها به یک امتیاز رسیده است ولی در تمامی دیدارهای خود، تیمی نبوده که به راحتی پا پس بکشد و به حریفان باج دهد.

شاگردان تارتار مطمئنا برابر تیم عبدالله ویسی که در قعر جدول است نیز کار آسانی نخواهند داشت زیرا پیکان به مسجدسلیمان می‌آید که امتیاز بگیرد و فاصله خود را با تیم‌های بالا سری خود کم‌تر کند و به بقا امیدواتر شود. البته از آن‌جا که نفت هم در خانه بازی می‌کند و نمی‌خواهد امتیاز دیدار خانگی را از دست بدهد، تنها در اندیشه کسب سه امتیاز است و همین نیز می‌تواند تقابل تیم‌های تارتار و ویسی را جذاب و دیدنی کند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶ روز جمعه و در دیداری بدون تماشاگر از تیم ویسی پذیرایی خواهد کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار