تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش میدانی از آخرین وضعیت کرونا در اهواز
 گزارشهای میدانی حاکی است بیمارستان‌های اهواز از جمله رازی و آریا به دلیل مشاهده موارد مشکوک از کرونا در حالت قرنطینه قرار گرفته اند.

بر پایه این گزارش مسئولان بیمارستان رازی اهواز در روز چهارشنبه تنها به افراد بیمار اجازه ورود می دادند و از ورود سایر افراد حتی همراهان آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می کنند.بخشی از بیمارستان رازی اهواز مختص بیماران کرونایی است.

کادر حراست فیزیکی این بیمارستان از ورود مراجعان و حتی خبرنگار ایرنا به بیمارستان ممانعت کرده و اعلام کردند تنها افراد بیمار حق ورود به بیمارستان را دارند زیرا بیمارستان در حالت قرنطینه است.

مردم و کادر اطلاعات و حراست همگی ماسک بر صورت داشتند و دستورات وزارت بهداشت و درمان را به خوبی رعایت کرده اند.

تعداد زیادی از همراهان بیماران در مقابل بیمارستان آریای اهواز نیز ازدحام کرده بودند ولی اجازه ورود نداشتند.

حراست  این بیمارستان نیز اعلام کرد : فقط همراهان بیماران ترخیصی حق ورود دارند و بیمارستان قرنطینه شده است.

مردم همگی با ماسک در مقابل بیمارستان بودند.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز از صبح امروز پاسخی در خصوص آمار مبتلایان ارائه نداده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را سخنگوی ارائه اطلاعات اعلام کرد.

بر اساس این گزارش بیمارستان رازی اهواز بیمارستان معین اهواز در خصوص انتقال بیماران مشکوک به کرونا اعلام شده و در تمام شهرستان‌ها نیز بخشی به عنوان معین تعیین شده است.

به گفته مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،  سیستم ویزیت بیماران در تمام اورژانس‌های بیمارستان‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی تعریف شده باشد.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا روز گذشته اعلام کرده بود هیچ موردی از ویروس کرونا در خوزستان گزارش نشده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار