تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۹۷۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی ۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مجوز ۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز صادر شد که خط تولید محلول ضدعفونی کننده روز چهارشنبه وارد مدار شد و خط ژل ضد عفونی کننده پنجشنبه هشتم اسفند آغاز به کار می‌کند.

دکترفرهاد ابول‌نژادیان بیان کرد: خط تولید محلول ضد عفونی کننده روزانه پنج تن محلول تولید می‌کند و هم اکنون در یک نوبت فعال است و در صورت نیاز خوزستان به سه نوبت افزایش پیدا می ‌کند.

وی افزود: خط تولید ژل ضدعفونی کننده روز پنجشنبه آغاز به کار می‌کند و روزانه ۱۰۰ کیلو در بسته‌های ۱۰۰ سی سی تولید خواهد کرد.

ابول نژادیان ادامه داد: این ۲ خط تولید مربوط به شرکت بوژنه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: دانشکده داروسازی این دانشگاه نیز در حال تولید محلول‌های ضدعفونی کننده در ابعاد زیاد است و در یکی دو روز آینده نیاز داروخانهها تامین می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون سه مورد مثبت کرونا در خوزستان تایید شده که یک نفر از آنها در اندیمشک فوت شده و ۲ بیمار دیگر در هندیجان و اهواز بستری هستند.

ابول نژادیان با بیان اینکه نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در مدت سه ساعت در آزمایشگاه اهواز ارایه می شود ادامه داد: بر اساس آخرین وضعیت حدود ۲۳ نفر مشکوک در خوزستان گزارش شده که کار نمونه‌گیری و تشخیص در آزمایشگاه تشخیص کرونا در اهواز در حال انجام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پزشکان همه رشته ها در بیمارستان رازی اهواز مستقر هستند و بیمارستان سلامت اهواز نیز به عنوان پشتیبان در حال آماده سازی است که در صورت نیاز ظرفیت مازاد بیمارستان رازی به آن منتقل شود و در صورت لزوم بیمارستان‌های دیگر وارد مدار می‌شوند.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا درکشور بیان کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز چهارشنبه به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار