تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۹۷۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراف سارقان مسلح به ۲۶ فقره سرقت در خوزستان
 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سه سارق مسلح پس دستگیری و بازجویی فنی پلیس، به ۲۶ فقره سرقت در خوزستان اعتراف کردند.

 ، سردار حیدر عباس زاده افزود: سه سارق مسلح احشام در رامشیر و امیدیه در ۲۳ بهمن توسط پلیس رامشیر شناسایی و دستگیر شدند اما تحقیقات و بازسازی صحنههای جرم به دلیل نوع جرایم آنها مدتی به طول انجامید که در نهایت این سارقان به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: این سه سارق در تحقیقات و بازجویی ، به ۲۲ فقره سرقت عادی و چهار فقره سرقت مسلحانه در خوزستان اعتراف کردند که صحنه های جرم بازسازی شد.

وی افزود: بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور سارقان و مالباختگان انجام شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند. 

دستگیری همسرکش در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که اقدام قتل همسر خود کرده بود توسط پلیس شهرستان مسجدسلیمان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی حسینی بیان کرد:در پی وقوع قتل زنی در منزلش به وسیله اسلحه شکاری در یکی از محلات مسجدسلیمان در بامداد روز چهارشنبه گذشته و فرار قاتل از محل جرم، موضوع دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری وی انجام شد که در نهایت متهم راهی غیر از تسلیم شدن برابر قانون نداشت.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد: یک قبضه سلاح شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود نیز در محل وقوع جرم از وی کشف شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم با هویت(س – م) در مواجهه با مستندات و ادله کارآگاهان با اعتراف به قتل همسرش در شهرستان مسجدسلیمان،دلیل و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی بیان کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار