تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۷۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخورد جدی پلیس اهواز با مخلان امنیت روانی و شایعه پردازان در فضای مجازی
  فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با تکذیب کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت در مناطقی از اهواز گفت: پلیس با جدیت بااخلال گران در امنیت روانی در جامعه و شایعه پردازان در فضای مجازی برخورد می کند.

سرهنگ محسن دالوند بامداد با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور برخی افراد به صورت غیرقانونی برای تست ویروس کرونا در مناطقی از اهواز اظهار داشت : از روز گذشته تصاویری از حضور خودروی نیروی انتظامی مقابل منزلی در منطقه آخر آسفالت اهواز و دستگیری برخی افراد به جرم معرفی خود به عنوان نمایندگان وزارت بهداشت برای برهم زدن آرامش شهروندان در فضای مجازی منتشر شده که کاملا کذب است.

وی افزود: حضور نیروی انتظامی در آن منطقه بنا به درخواست اهالی برای جلوگیری از فعالیت زوج جوانی بوده که برای جمع آوری کمک مالی مقابل منازل حضور یافته و بعضا مزاحمت هایی برای شهروندان ایجاد کرده بودند .

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد:  برخی افراد باهدف ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان به دنبال اهداف سودجویانه هستند که پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد با تمام ظرفیت پای کار است و تاکنون بیش از ۲۰ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند .

وی تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان به شایعات فضای مجازی در شرایط کنونی اهمیت نداده و اخبار و اطلاعات لازم را در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا از رسانه های رسمی دنبال کنند و  در صورت مشاهده، افراد فرصت طلب را به سرعت از طریق پلیس ۱۱۰ معرفی کنند .

از روز سه شنبه کلیپی در فضای مجازی با موضوع حضور عده ای شیاد و کلاهبردار در برخی محلات اهواز به عنوان نمایندگان وزارت بهداشت منتشر شده که ذهن شهروندان را به خود درگیر کرد .

در این کلیپ تصاویری از حضور یک خودروی انتظامی مقابل منزلی در منطقه آخر آسفالت اهواز منتشر شده و فردی که این تصاویر را ثبت کرده بیان می کند که عده ای شیاد به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست ویروس کرونا و با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان های مسکونی مراجعه ، به شکل غافلگیرانه با موادی ساکنین را بیهوش و اقلام ارزنده منازل آن ها را به سرقت می بردند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند اما پلیس اهواز نیز با رد این شایعه در این خصوص اعلام کرد که تصاویر انتشار یافته مربوط به یکی از صدها ماموریت فوریتی پلیس۱۱۰ است که روزانه توسط عوامل انتظامی در سطح استان و کشور انجام می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار