تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۹۷۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجلس آینده ترکیبی ازنیروهای انقلابی ودلسوز است/ به آینده امیدوارم
منتخب ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آینده ترکیبی از نیروهای انقلابی و دلسوز است و به آینده آن بسیار امیدوار هستم.
 عبدالله ایزدپناه اظهار کرد: بسیار به آینده مجلس خوش‌بین هستم و به نظرم مجلس موفقی خواهیم داشت؛ مجلس ترکیبی از افراد انقلابی و دلسوز است که امید می‌رود موجبات امیدواری قشر محروم جامعه شود.

ایزدپناه افزود: در مبحث قانون‌گذاری و نظارت سعی می‌کنم با دقت و به طور جدی فعالیتم را که از مهم‌ترین وظایف نماینده است، انجام دهم و تلاشم این است که حضوری فعال داشته باشم و بتوانم جوابگوی مردم شهرستان ایذه و باغملک باشم.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه بزرگ شده ایذه و باغملک هستم و سال‌ها در این منطقه زندگی می‌کنم، اشراف کاملی بر مشکلات دارم و سال‌ها است که وضعیت شهرستان ایذه و باغملک را رصد می‌کنم. در چند ماه باقی‌مانده نیز بررسی‌هایم را در مورد مشکلات و نیازمندی‌های منطقه ادامه می‌دهم.

منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با انعکاس مشکلات مردم به مسئولان رده‌بالای نظام به دنبال حل و گره‌گشایی از مشکلات این دو شهر خواهم بود.

ایزدپناه با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف کارگروه‌های تخصصی راه‌اندازی می‌کنم، افزود: از نیروهای وفادار و مؤمن حتماً برای راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی کمک می‌گیرم و در همه حوزه‌ها ازجمله کشاورزی، دامپروری، میراث فرهنگی و… که به آنها دغدغه خاصی دارم، با کمک و بهره‌جویی از کارشناسان گره‌هایی از مشکلات مردم را باز کنیم.

  در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک عبدالله ایزدپناه با ۳۳ هزار و ۲۸۰ رأی از مجموع ۱۲۷ هزار و ۵۰۶ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم ایذه و باغملک به یازدهمین مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار