تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۹۷۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگروه ضدعفونی و گندزدایی از اماکن تجمعی شهر اهواز آغاز به‌کار کرد
کارگروه ضدعفونی و گندزدایی از اماکن تجمعی شهر اهواز به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح شهر در شهرداری اهواز آغاز به‌کار کرد.
 علیرضا عالی‌پور  درباره فعالیت کارگروه ضدعفونی و گندزدایی از اماکن تجمعی شهر اهواز اظهار داشت: با مصوبه شورای تأمین شهرستان اهواز مقرر شد که یک کارگروه ویژه به ریاست شهرداری اهواز تشکیل شود تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از قبیل سایر شرکت آبفا، شرکت برق، شرکت گاز، شرکت مخابرات و پخش فرآورده‌های به‌منظور گندزدایی و پاکسازی اماکن پر جمعیت شهری بپردازد.

وی افزود: فعالیت ما صرفاً برای آمادگی و جلوگیری از شیوع بیماری در سطح شهر است چرا که در برخی از نقاط شهر لازم است ایمنی را بالا ببریم و در برخی نقاط هشدارها را افزایش دهیم تا میزان خودمراقبتی مردم افزایش یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: برخی از اماکن پرجمعیت مانند ناوگان حمل و نقل و مراکز تجاری و خرید و سایر اماکن خدماتی و پرتردد بیش از سایر نقاط شهری در معرض خطر شیوع این ویروس هستند که ما با ضدعفونی و پاکسازی و همچنین با اطلاع‌رسانی دقیق موظفیم آمادگی همشهریان را بیشتر کنیم.

عالی‌پور همچنین درباره برخی از اقدامات شهرداری در چند روز گذشته عنوان کرد: فعالیت ما از چند شب گذشته آغاز شد که با ضدعفونی کردن ترمینال‌ها و اتوبوس‌ها شروع به‌کار کرد و امیدواریم فعالیت‌مان در پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر گسترش یابد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار