تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار هندیجان برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد
فرماندار هندیجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مثبت بودن آزمایش یکی از شهروندان، بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

علی بویری فرماندار هندیجان در رابطه با علت بسته شدن بازار هندیجان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مثبت اعلام  شدن  آزمایش یکی از شهروندان  بازار کالای خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی، رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و کیوسک های سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: تردد وانت بارهایی که کالای ملوانی جابه جا می‌کنند به منظورحفظ سلامت شهروندان ممنوع اعلام شد.

همچنین  فروشگاه هایی که بدون مجوز فرمانداری با این خودروها اقدام به جابه جایی کاهای خود کنند طبق قانون با آنها برخورد می شود.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه اقدامات لازم به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در ادارات درحال انجام است،گفت: در قرارگاه فرعی که در خصوص ویروس کرونا در فرمانداری تشکیل شد کلیه ادارات شهرستان موظف شدند در  مورد نحوه برخورد با ویروس کرونا به نیروهای خود  آموزش دهند.

بویری با تاکید بر اینکه  آموزش صیادان و ملوان نیز در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۷ هزار ماسک  برای شهرستان تقاضا کردیم علاوه بر این مواد شوینده و ضد عفونی را در روزهای آینده در اختیار ادارات و مساجد قرار خواهیم داد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار