تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان طالقانی اهواز آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا
نماینده مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی این کلانشهر آمادگی دارد بیماران مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا را پذیرش کند.
 اعتمادی نماینده بهداشت شرق کلانشهر اهواز در جلسه هماهنگی که به منظور مقابله با ویروس کرونا در شهرداری این کلانشهر با حضور علیرضا عالی پور معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیمارستان رازی برای افراد مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا تعیین شده و به همین منظور این بیمارستان از سایر بیماران تخلیه شده است.

او هدف از این اقدام را پیشگیری از سرایت این بیماری به سایر بیماران عنوان کرد و افزود: ساختمان سابق بیمارستان آیت الله طالقانی واقع در امانیه با ۷۰ تخت برای پذیرش این بیماران آمادگی دارد.

اعتمادی اظهار داشت: همچنین ۴ پایگاه اورژانس شهری ایجاد و محلی در بیمارستان رازی برای شست و شو و ضد عفونی آمبولانس‌ها تعیین شده است.

نماینده مرکز بهداشت شرق اهواز بر رعایت بهداشت فردی، استفاده گندزدا‌ها و ضدعفونی کننده‌ها تاکید و بیان کرد: ضدعفونی اتوبوس‌های شهری به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

ویروس کرونا طی روز‌های اخیر در کشور شیوع پیدا کرده و تهمیدات لازم در این زمینه و جلوگیری از گسترش آن در دستور کار دستگاه‌های زیربط قرار گرفته است.

تاکنون ابتلا ۳ نفر در استان خوزستان و فوت یک نفر از شهرستان اندیمشک تایید شده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار