تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگاه‌های نظارتی با سودجویان کرونا برخورد کنند
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با سودجویانی که از شرایط ایجاد شده در پی شیوع کروناویروس سوءاستفاده می کنند، به صورت جدی برخورد کنند.

سید نوراله حسن زاده با اشاره به وضعیت بازار استان خوزستان، اظهار کرد: برخی از افراد از شرایط به وجود آمده در پی شیوع کروناویروس سوءاستفاده کرده و با احتکار یا گرانفروشی برخی از اقلام به ویژه محصولات بهداشتی، شرایط بازار را ملتهب می کنند.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی استان خوزستان باید سریعا با سودجویانی که از شرایط ایجاد شده سوءاستفاده می کنند، به صورت جدی برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم نظارت بیشتری بر بازار و به ویژه داروخانه ها داشته باشند، تصریح کرد: کروناویروس تمام جهان را درگیر کرده است و ایران نیز از این مساله مستثنی نیست و باید تلاش کنیم با نظارت بیشتر، وضعیت بازار را آرام کنیم.

حسن زاده عنوان کرد: تامین کالای مورد نیاز مردم در بازار می تواند از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری کند؛ البته مشکلاتی برای خرید کالا وجود دارد که امیدواریم این مشکلات حل شود. در حال حاضر کالا به اندازه کافی در خوزستان وجود دارد و جای نگرانی در این زمینه نیست.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار