تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضـدعفونی اماکن عمومی شهـری در آبـادان
 سرپرست شهرداری آبادان گفت: اجرای گسترده عملیات ضدعفونی کردن اماکن و امکانات عمومی شهری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توسط شهرداری آغاز شد.

فرهاد میاحی  اظهار داشت: از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور و پس از تشکیل فوری کمیته پیشگیری شهرستان، شهرداری آبادان همه ظرفیت های موجود خود را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به کار گرفت.

وی افزود: از اواسط هفته جاری با کمک سازمان مدیریت پسماند کار ضدعفونی پایانه های برون و درون شهری آبادان آغاز شد و تاکنون تمام پایانه ها با استفاده از مواد بهداشتی ضدعفونی شده اند.

سرپرست شهرداری آبادان گفت: همچنین میکرب زدایی مجموعه های بازی کودکان در پارک های سطح شهر در حال انجام است تا در صورت استفاده، کودکان متبلا به ویروس نشوند.

میاحی تصریح کرد: ایستگاه های اتوبوس ، اتوبوس های خط واحد، نیمکت ها و مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان های تابعه نیز از روز دوشنبه هفته جاری ضدعفونی شده اند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد یافت.

 میاحی گفت: حفظ روحیه شهروندان و ارائه روش های آموزشی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا نیز در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد و از روزهای گذشته ، مطالب مختلف درقالب اینفوگرافیک منتشر و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این نکات آموزشی و بهداشتی بر روی بیلبوردهای سطح شهر و در معابر و اماکن مختلف نصب شده تا شهروندان عزیز به صورت فراگیر در جریان چگونگی مبارزه با ویروس کرونا قرار گیرند.

سرپرست شهرداری آبادان از ادامه اقدامات شهرداری آبادان تا پایان اعلام وضعیت عادی توسط وزارت بهداشت در کشور خبر داد.

تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار در آبادان مثبت اعلام شده است.

عملیات ضدعفونی کردن فرودگاه آیت الله طالقانی آبادان و راه آهن خرمشهر نیز امروز انجام شد.

بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا ویروس در آبادان در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار هشت نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا تشخیص داده شده اند که ۲نفر از آنها فوت شده اند.

بر اساس اعلام فرمانداری ویژه آبادان تمام جمعه بازارها و مراکز تجمع ، بمنظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیل شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار