تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا در خوزستان تاکنون؛ ۱۱ مبتلا، ۲ فوتی
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: سه مورد جدید به مبتلایان ویروس کرونا اضافه شده که ۲ مورد در آبادان و یک مورد در دزفول بوده است.
وی ادامه داد: از تعداد کل مبتلایان ۲ نفر فوت شده اند.
به گفته ابول نژادیان تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات به بیماران آماده است و بیمارستان رازی اهوازبه عنوان بیمارستان معین آماده شده است.

اولین مورد ابتلای به ویروس کرونای کووید در خوزستان روز سه شنبه در شهرستان اندیمشک مشاهده شد که این فرد که شخصی روستایی است پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و متعاقب آن یک مورد در هندیجان و یک مورد در اهواز شناسایی شدند.

روز چهارشنبه نیز رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد که نتیجه آزمایش ۲ نفر دیگر افراد مشکوک به ویروس کرونای کووید در استان خوزستان مثبت که این ۲ نفر مربوط به شهرستان آبادان بوده اند.

در روز پنجشنبه نیز نتیجه آزمایش کرونای کووید سه نفر دیگر در استان خوزستان تایید شد که این افراد مربوط به شهرستانهای آبادان، اندیمشک  و اهواز بودند.

در مجموع از ۱۱ مورد مثبت کرونای کووید خوزستان سه مورد مربوط به آبادان، سه مورد مربوط به اندیمشک ۲ مورد مربوط به شوشتر یک مورد مربوط به اهواز یک مورد مربوط به دزفول و  یک مورد مربوط به هندیجان بوده است. 


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار