تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۹۷۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در مقابله با کرونا ویروس
 شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، در اقدامی با قرار دادن مواد ضد عفونی کننده در مبادی ورودی و شستشوی هر روز سطوح به مبارزه با شیوع کرونا ویروس پرداخته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در راستای آمادگی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان، این شرکت پس از تشکیل جلسه ستاد بحران در زمینه بررسی و تقسیم کار در راستای مبارزه با شیوع این ویروس، تجهیزات مورد نیاز جهت ضد عفونی و پیشگیری از این بیماری را در حد توان خریداری نمود.

"اخلاق محمدیان"با اشاره به اینکه در کمیته بحران تشکیل یافته مقرر شد تمام مراجعه کنندگان و ارباب رجوعان قبل از ورود، ملزم به استفاده از مواد ضدعفونی کننده گردند اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی شیوه ثبت اثر انگشت حذف و روش سنتی در دستور کار قرار گرفته است و کلیه نشست ها، همایش ها، دوره های آموزشی و .... تا اطلاع ثانوی لغو گردید.

وی افزود: مقرر گردید هر یک از کارکنان که علائم بیماری چون تب، آب‌ریزش بینی، سرفه، عطسه و مشکل تنفسی دارد از حضور در محل کار پرهیز و تا بهبودی کامل به محل کار مراجعه نکند.

محمدیان بیان داشت: در ادامه این اقدامات پیشگیرانه، مقرر شد واحد HSEEشرکت آموزش های لازم را به پرسنل بدهد تا با رعایت نکات بهداشت فردی، از شیوع بیماری کرونا ویروس جلوگیری گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: سلامت عمومی شهروندان، مراجعین و کارکنان از اولویت های این شرکت می باشد و بر همین اساس تعداد 400 بطری الکل از شرکت الکل سازی خرمشهر خریداری و برای ضدعفونی کردن محل کار و منزل در اختیار کارکنان قرار داده شد. همچنین ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز تهیه و در اختیار کارمندان قرار گرفت.

وی ضمن تأكيد بر اين كه مهمترين راه پيشگيري از انتشار ويروس كرونا رعايت بهداشت فردی است خاطر نشان کرد: سیستم آبدارخانه شرکت تا اطلاع ثانوی تعطیل و به منظور رعایت پیشگیرانه استفاده از وسایل شخصی مانند لیوان چای، قندان اختصاصی، مهر و سجاده و سایر ملزومات مرتبط با بهداشت فردی مد نظر قرار گرفت.

محمدیان افزود: مقرر شد سطوح میز کار، رایانه، تلفن همراه و محیطی که کارکنان به صورت مستمر با آن در تماس هستند توسط خود افراد ضدعفونی و تمیز شود و حتی المقدور از خودکار و نوشت‌افزارهای شخصی در کلیه تکالیف اداری استفاده گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بیان داشت: با وجود همه اقدامات پیشگیرانه از مردم درخواست می‌کنیم حتی المقدور از حضور در محل ادارات خودداری کرده و کارهای خود را از طریق فرآیند الکترونیکی و مراجعه به سایت https://eservice.isipo.ir/انجام دهند.

:
:
:
آخرین اخبار