تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۹۷۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان نیمه تمام ماند
 دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان از هفته بیست و ششم لیگ یک نیمه تمام ماند و کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

  تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در بیست و ششمین هفته از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تصمیم داور نیمه کاره به پایان رسید. 

در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر ۲ در جریان بود داور در دقیقه ۷۲ یک ضربه پنالتی به سود تیم استقلال خوزستان اعلام کرد که کادر فنی تیم ملوان اعتراض شدیدی نسبت به این موضوع داشت تا حدی که تیم خود را از زمین بیرون کشید.

در ادامه احمدزاده سرمربی تیم ملوان، که به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود زمبن بازی را ترک کرد و به درون رختکن رفت. با وجود اینکه تیم داوری ۲۱ دقیقه در زمین بازی حصور داشت اما تیم ملوان حاضر به ادامه بازی نشد و داور میدان بازی را نیمه تمام اعلام کرد. 

آرمین انبساطی و رضا درویشی برای ملوان و حکیم نصاری و امید لطیفی گل های استقلال خوزستان را در این دیدار به ثمر رساندند.

در این دیدار فرزین گروسیان، سعید عنافچه، علی هلیچی، رضا یزدان دوست، علیرضا دغاغله، احمد آل نعمه، مسلم معاوی، حکیم نصاری، رامین داوودی، میثم فرزانه و امید لطیفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، نخستین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار