تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر شوش ادامه دارد
  شهردار شوش گفت: ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی توسط شهرداری از دو روز قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سیدعبدالحسین حسینی  افزود : مدیریت شهری شوش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری شوش برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن درهای ورودی پارک ها و وسایل بازی کودکان شهر کرده است.

 شهردار شوش گفت : در تلاشیم که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان شوش بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

حسینی گفت: در ادامه طرح ضدعفونی کردن اماکن عمومی، شهرداری لاهیجان اقدام به ضدعفونی کردن مساجد، دانشگاه ها، پارک های عمومی، بازارهای روز این شهر ، شبکه بهداشت و سرویس های بهداشتی کرده است.

شهردارشوش همچنین ازتعطیلی بازارجمعه وازتشکیل چندین اکیپ درشهرداری خبرداد.

شهردار شوش از نیروهای این مجموعه که در حال ضدعفونی کردن سطح شهر و انجام رسالت انسانی و کاری خود هستند،  قدردانی کرد و از عموم مردم خواست در این امر مهم با پرسنل شهرداری همکاری کنند و بدانند که شهرداری با همه امکانات و دستگاه ها در خدمت مردم است و وظایف خود را با تمام توان انجام می دهد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار