تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۹۷۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرخط آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان
   تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱ نفر رسید، متوسط سن مبتلایان به کرونا در خوزستان ۵۲ سال است و ایثارگرانی که امید را نوید می‌دهند سرخط مهمترین اخبار روز جمعه خوزستان در خصوص کرونا ویروس بود.

تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار در آبادان مثبت اعلام شد

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار دراین شهرستان مثبت اعلام شد و با ارسال آزمایشهای تکمیلی این افراد به اهواز ، منتظر نتیجه نهایی از مرکز استان هستیم.

شکرالله سلمان زاده پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون آزمایش اولیه ابتلای این سه نفر به ویروس کرونا دربیمارستان آیت الله طالقانی مثبت اعلام شده و منتظر اعلام نتیجه نهایی هستیم.

پلمب یک باشگاه ورزشی در اهواز به خاطر عدم رعایت ابلاغیه وزارت ورزش

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا در اهواز پلمب شد.

ضـدعفونی اماکن عمومی آبـادان علیه کرونا

سرپرست شهرداری آبادان گفت: ضدعفونی اماکن و امکانات عمومی شهری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از سوی شهرداری آبادان آغاز شد.

فرهاد میاحی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور و پس از تشکیل فوری کمیته پیشگیری شهرستان، شهرداری آبادان همه ظرفیت های موجود خود را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به کار گرفت.

تست کرونای ۱۰ بیمار بستری در آبادان منفی شد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تست کرونا ویروس ۱۰ بیمار مشکوک بستری در بیمارستان آبادان منفی بوده‌است.

تشکیل چهار کارگروه مقابله با کرونا در ایذه

فرماندار ایذه گفت: چهار کارگروه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان تشکیل شد.

حسین لامی‌زاده روز جمعه در حاشیه جلسه مقابله با ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ویروس کرونا در چندین استان رؤیت شده است و مهم‌ترین مسئله در مقابله آن، بحث پیشگیری است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه مورد جدید به مبتلایان ویروس کرونا اضافه شده که ۲ مورد در آبادان و یک مورد در دزفول بوده است.

متوسط سن مبتلایان به کرونا در خوزستان ۵۲ سال است

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متوسط سن مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۵۲ سال است.

سید مهدی حسینی زاده عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین جزییات از تلاش ها برای کنترل کرونا ویروس در سطح استان و آمار مبتلایان اظهار داشت: تاکنون ۱۱ نفر در استان خوزستان به کرونا ویروس کووید مبتلا شده اند که متاسفانه ۲ نفر از آن ها جان خود را از دست داده‌اند.

هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا درشوش مشاهده نشده است

فرماندارشوش گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شوش مشاهده نشده است.

بیمارستان و بازار گتوند علیه کرونا ضدعفونی شد

بیمارستان کارون و بازار شهر گتوند روز جمعه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ضدعفونی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دنبال شیوع کرونا ویروس در سطح کشور و در جهت  حفظ سلامتی بیماران، کارکنان شاغل در بیمارستان، در اقدامی فوری تمامی فضاهای بیمارستانی با مواد تایید شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضدعفونی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار